Ny treningsepisode med mine magefavoritter & dagens ryggøkt

Da er den andre episoden i treningsserien min ute, denne gangen er det magetrening! Dere finner videoen ved å klikke her, eller på bildet over. Det er noe helt annet å være på film enn å skrive blogg, her på bloggen kan jeg jo bare redigere en setning hvis jeg skulle skrive noe feil. Litt verre blir det når jeg sier et par småfeil på video, men det får bare være. Det var et par vinkler jeg ikke var heldig med i mine øyne også, men øvelsene er jeg iallefall kjempefornyød med. Det blir ikke bare videoer fra inne på gymmet men masse annet gøy også, og jeg har faktisk ikke sett de ferdige videoene selv enda heller. Derfor er jeg veldig spent på å se resten!

I dag trente jeg ikke mage selv, men rygg. De fleste favorittene mine for rygg var med, og vi kjørte markløft, pullups, nedtrekk, enarms roing med hantel, pullover, knestående kabeldrag og rygghev. Etterpå gjennomførte jeg 6 kilometer løping på mølla for å komme i gang med ukens challenge!

Ny sprek tights fra Reebok / løs singlett fra Adidas / sko fra Inov-8 (lenkene i innlegget er sponset)





Siden mange er opptatt av høyden på livet i ulike treningstightser knipset jeg dette bildet til dere, jeg synes den sitter kjempegodt på!

Nå skal jeg lage mei ei stor skål med vaniljeris før jeg finner senga, opp til en ny treningsdag i morgen! Gjerne legg igjen en kommentar om hva dere synes om videoen i kommentarfeltet, jeg er like spent på tilbakemeldingene deres hver gang 🙂

18 kommentarer
    1. Hei! Kan du lage ett innlegg med forskjellige varianter av havregrynsgrøtene du lager? 🙂 Og evnt tilbehør? Om du har allerede skrevet et slikt innlegg, kan du linke det til meg? Har lett og lett! 🙂

    2. Kjempe fine filmer, gleder meg masse til de neste som kommer! Utrolig gøy å endelig få høre stemmen din 😀

    3. Du pleier å inspirere meg med alle de gode matoppskriftene dine – i dag inspirerte du meg til å kjøpe nye treningsklær fra x-life 🙂 Har hatt lyst på treningsbukse med høyt liv lenge, og kjøpte en i dag. Fin video-treningsguide du er med på også 🙂

    4. Åååh kor skal e start!! E plei aldri å skriv kommentara men e må bærre skriv en tel d! Du e så flink og inspireranesn og e vil bærre takk d for alt du skriv, øvelsa, mat og videoa! Du e rå! Du e såå flink i videoan også med forklaring og vis øvelsan på en suuper måte 🙂
      Stå på!! 🙂 🙂 🙂

    5. Så søt du er!! Og kjempebra gjennomgang av øvelser:) Du ser kjempebra ut Nora, sterk og flott, skulle gjerne hatt den kroppen din 😀

    6. Kommenterte ikke den forrige videoen, men tanken som slo meg når det gjelder begge videoen, var at du er veldig tydelig og forklarer godt når du viser øvelsene. Du fremstår som profesjonell og flink i det du underviser. Kanskje litt enig i kommentaren over, at det kan gå litt fort. Videoene kunne kanskje vært forlenget noe, slik at gjennomgangen heller hadde vært litt mindre effektiv.
      Enklere å forstå øvelsene når man ser de utført på film, enn forklart per tekst. Fine og lærerike videoer.
      Så forøvrig ingen uheldige vinkler..! (Men det er vel en kjent sak at man er sin egen største kritiker 😉 )

    7. er det noe forskjell på hvor langt ut man ligger på pullover? selv ligger jeg kun med skuldre på benk og hode så hvidt innpå, har det noen innvirkning på øvelsen? også når du tar enkelhåndshantelroing, hvordan er best grep, er det noe forskjell her? merker at jeg har en tendens til å holde helt fremst på hantelen slik at den tipper litt bakover 🙂
      ha en flott dag videre 🙂

    8. Jeg synes du gjør deg kjempebra på film (selv om jeg er enig med deg at et par av vinklene på filmingen ikke var helt heldig). Positiviteten og smilet ditt smitter rett igjennom skjermen! Gleder meg til å se flere filmer! 🙂
      Nå skal jeg på trening selv for å trene litt overkropp. Blir nok et par mageøvelser også da 🙂

    9. Lin: Tusen takk Lin! Blir veldig glad for tilbakemeldinger, vi spiller inn fortsatt så det er godt å høre hva jeg kan bli bedre på. Skal skru ned tempoet på snakkinga litt neste gang 🙂

    10. utrolig kult trenings tightes 😀 Og fikk super mange andre ideer til mage trening 🙂 takk for tips 😀

    11. Utrolig fine treningsvideoer! Boots på en lørdagsmorgen! Du er rå, Nora! 🙂 Keep up the good work 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg