Strand & islykke

Hei dere! Dette har vært den siste strand-dagen min i Dubai, klokken 06 i morgen tar jeg flyet hjem til Norge igjen. Jeg har derfor slikket sol til den store gullmedalje i dag, viktig å få med seg det jeg kan av brunfarge! Foruten soling har vi også lekt oss med litt vannaktiviteter, gått tur og spist digg mat. Jeg følte for litt ekstra trening og tok noen runder på stranda med Bjørni på ryggen!

Siden jeg ikke har noen mattips å komme med selv mens jeg er her nede tenkte jeg å komme med et par fra kcal! Kjøttboller laget av kabonadedeig med salsa og “zoodles” falt virkelig i smak! Zoodles er bare kokt squash i tynne skiver, men det fungerer på akkurat samme vis som pasta. Hørtes ikke det fristende ut kan du heller la deg inspirere av laks med sesamfrø og tykk wasabisaus på toppen. Herregud så godt det var, absolutt retter jeg kommer til å lage mine egne varianter av.


Etter maten gikk vi oss tur langs hele stranda, spiste mangois og koste oss. Selv om is kanskje ikke er det som frister mest for dere hjemme nå så er det faktisk utrolig enkelt å lage sin egen fruktis. Mos den frukten du vil ha med stavmikser, legg i form og sett i fryseren. Jeg liker å tilsette litt sukrin for å få den enda søtere, søtmons som jeg er! Hadde det ikke vært for ørene hadde nok smilet gått hele veien rundt når jeg spiste mangoisen min i dag, skal ikke mer til for å glede denne jenta. Nå skal jeg pakke kofferten, komme meg på trening og dra på jakt etter mat til flyreisen. Neste oppdatering kommer hjemme fra Norge, med en ny challenge til dere for å kickstarte treningen nå på nyåret!



5 kommentarer
    1. Ser kjempe deilig ut der nede! Kunne du kanskje skrevet et innlegg om hvordan man kan trene effektivt med pulsklokke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg