Postergirl & kcal

God kveld Norge! Først og fremst vil jeg bare tipse dere om januarkampanjen på Hit The Gym, nemlig  1 måned gratis trening! På senteret er det ingen binding heller, så dette er en super mulighet til å teste ut noe nytt på. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med gymmet, så jeg anbefaler virkelig å ta turen om dere bor i Trondheim. Så er det jo ekstra stas at jeg får være postergirl også, det er ikke verst!

Det nye året har startet helt topp, nyttårsaften her i Dubai var veldig annerledes enn hjemme. Etter en fantastisk buffet-middag hvor jeg spiste meg alt for mett tok vi turen ned på stranda for å se på fyrverkeriet. Det var utrolig fint å stå der barfot på stranda og se på alle rakettene på himmelen, sammen med alle ballongene jeg hadde knabbet med meg fra middagen. Jeg hold meg til brus i stedet for alkohol, sånn at jeg fikk en frisk start på det nye året!


Etter å ha spist for en hel småbarnsfamilie på nyttårsaften følte jeg for et litt lettere alternativ dagen etter, og fant min nye favoritt-resturant! Den heter Kcal – og serverer utrolig god og sunn fastfood. Alt av mat er markert med komplett næringsinnhold, og det mangler ikke på proteiner. Vi har spist her hvert måltid etter vi fant plassen, og jeg skule virkelig ønske vi hadde en lignende plass i Trondheim. Den som starter det skal få meg som stamkunde i allefall! 



Pistasjkylling og mocca-proteinshake er favorittene mine så langt, men i morgen skal nye retter testes ut. Jeg har allerede funnet et par retter på menyen som jeg skal lage mine egne varianter av når jeg kommer hjem igjen. Men heldigvis har jeg en hel dag her igjen enda, som jeg skal nyte på stranda med strand, kjæresten, kortspill og proteiner. 

Håper året har startet bra, og at alle batterier er fulladet til å gi gass tiden fremover!

5 kommentarer
    1. Oi, dette innlegget burde virkelig merkes med at det inneholder reklame. Jeg synes du litt mer enn tipser her.

    2. Sjekk ut Kvikk Bar- de tilbyr sunn fast food, merket med næringsinnhold. Vet ikke hvordan det passer ifht konkurransediett, men finnes hvertfall ett alternativ i Tr.heim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg