Dubailivet & årets siste dag

Hei dere! Årets siste dag er her, og jeg tror ikke jeg kan forestille meg en bedre plass å være akkurat nå. Dagene går mye i latmannsliv på stranden, men også i en del trening. Jeg klarer som regel å klemme inn litt aktivitet på stranda også, mest for moro skyld og ikke så mye for treningen sin del. Både hjulet mitt og hoppingen min trenger jeg litt ekstra jobbing med, så det er godt vi har noen dager til her nede!


Etter stranda drar vi på trening, men jeg blir alltid så slapp av å ligge i solen at jeg må ha litt ekstra energi først. Heldigvis er stranden full av smoothiebarer, hvor jeg får velge akkurat selv hva som skal være oppi. Banan, mango, jordbær og vaniljeprotein har blitt en favoritt! Vi har funnet et treningsstudio like ved oss også, vesentlig bedre utstyrt enn hotellgymmet. Skikkelig oldschool med bare Hammerstrength-apparater, jeg digget det fra første sekund. Godt å kunne kjøre skikkelig tungt også, ikke bare alternative øvelser.




Anti-shake shorts  (-55%) fra Röhnisch / singlett fra Better Bodies / sko (-41%) fra Inov-8 (sponsede lenker)

Vi har ikke bare vært på stranda og trent her i Dubai, men vært litt turister også. I går var vi på det største kjøpesenteret jeg noensinne har sett, med innendørs skøytebane, foss og akvarium. Like utenfor var verdens høyeste bygning, Burj Al Kalifa. Jeg ble nesten litt svimmel av å bare se opp på den, så jeg lurer på hvordan det skal gå når vi faktisk skal opp i bygget! Dubai Fountain var også superfin, de sparer virkelig ikke på noe her nede!


Det ble et langt innlegg, men så er det jo tross alt årets siste også. Jeg rakk ikke å sette sammen noen “året 2014” til i dag, så det får heller komme i morgen. Nå er det nemlig stranda og trenings som venter før feriringen i kveld. Jeg gleder meg helt enormt mye, for hvis ryktene stemmer sparer de ikke på noe når det kommer til nyttårsfeiring heller. Håper dere har det supert hjemme, at dere utnytter åres siste dag til det fulle og ikke minst har en knakende bra feiring i kveld. Helt til slutt vil jeg bare be dere en siste gang om å stemme på meg som årets treningsblogger 2014 hvis dere synes jeg fortjener det. Jeg har så utrolig lyst til å gå videre til finalen, og stemmingen avsluttes i dag. Trykk på linken under for å stemme:

Da gjenstår det bare å si riktig GODT NYTTÅR!

3 kommentarer
    1. Godt nyttår, ha en super feiring! En vakker dag skal jeg også feire nyttår i Dubai, står høyt på ønskelisten 😀

    2. Hei 🙂 jeg ønsker å delta på toughest race i Oslo 5sept. Det hadde vært gøy med et innlegg om hvordan du legger opp treningen mot det hinderløpet 🙂
      Godt Nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg