Alternativ beinøkt & strandliv i Dubai

Hei Norge! Etter en lang reise med litt forsinkelser kom jeg endelig frem til Dubai, og gjett om det var verdt det! På flyplassen ble jeg møtt av kjæresten, og når jeg kom meg i seng sov jeg i hele 10 timer. Det tror jeg faktisk ikke jeg har gjort hittil i år – så det var virkelig godt med en ferie nå. Selv om jeg er på ferie trener jeg selvsagt fordi, og når treningsrommet på hotellet ikke hadde alt av utstyr måtte jeg bare bruke fantasien. Jeg klarte å få til mange øvelser på beina likevel, jeg kjørte goblet squats, ettbeins lårcurl på ball, glutebridge på ball, lårcurl med manual på benk, strake markløft, step up med manualer, utfall til siden med manualer og cable squats til slutt. Ettbeins lårcurl på ball er faktisk en veldig god og tung øvelse, utføres som dere ser på bildene under:

Singlett fra 2XU / shorts fra Skins / kompresjonssokker fra Reebok (sponsede lenker)




Etter økta hoppet jeg rett i dusjen og inn i bikinien, det er så herlig med varme! Det er rundt 25 grader her nå, så det er litt temperaturforskjell fra hjemme. Alt jeg har gjort i dag ellers er å spise salat, drikke smoothies, slikke sol og kose med kjæresten. Ikke så aller verst med andre ord! Nå skal jeg komme meg ut på en liten løpetur før vi ska ut å spise litt senere. Det er så utrolig mye god mat å velge i her at det er greit å løpe av seg litt først! 


Håper det står supert til der hjemme også, i morgen skal jeg oppdatere bloggen med alle treningsmålene mine for 2015 🙂 Har du ikke satt dine egne enda kan du kanskje kaste deg med på ett av mine! 

2 kommentarer
    1. Det høres utrolig deilig ut med en liten ferie til solen i julen! Kos deg masse med kjæresten og lad opp batteriene til et nytt år!! 🙂
      Godt nyttår Nora!

    2. Hei Nora 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg