Sukkerfri marsipan og den siste luken i adventskalenderen

Denne søndagen har jeg laget sukkerfri marsipan, det er så enkelt og ikke minst utrolig godt! Jeg har ikke spist vanlig marsipan på over tre år, denne varianten er nemlig like god men mye sunnere! Alt du trenger er følgende:

3 eggehvitter

80 g mandelmel

80 g sukrinmelis

2 ss sukrin gold

Bland alt godt sammen i en bolle og trekk over med plast. La den stå i kjleskapet noen timer, gjerne over natta. Deretter ruller du kuler eller former figurer som du vil. Jeg dyppet halvparten i 99% sjokolade, og resten fikk en Atkins-nonstop i seg. Disse skal jeg ta med hjem til foreldrene mine på middag ikveld, pappa er nemlig veldig glad i både marsipan og mørk sjokolade så nå får jeg vel stjerne i boka!

Lenkene i innlegget er sponset



Ukens siste styrkeøkt er også i boks, sammen med Lucia. Hun er virkelig en solstråle og en humørspreder, noe som gjenspeiles i kleskolleksjonen hennes. Jeg drar jo til Dubai om 6 (!) dager, og sommerklær er ikke det jeg har mest av akkurat nå. Jeg er derfor så heldig at jeg får plukke ut en shorts fra kolleksjonen hennes å ta med meg, og det får en av dere også. Klikk dere inn her, finn shortsen dere synes jeg skal velge og som dere har mest lyst på selv, og legg igjen liknen i kommentarfeltet. Så plukker jeg ut en heldig vinner den andre juledag 🙂 Husk også å få med eposten, sånn at jeg får tak i den heldige vinneren.

Jeg har selvfølgelig på tights og topp fra Luciaven



Etter en god søndagsøkt kan jeg ikke gjøre noe annet enn å smile og gi to tomler opp! I kveld kommer det forresten en julechallenge på bloggen, en treningsøkt som alle kan trene hjemme i stua hele jula 🙂 Ha en flott siste søndag i advent enn så lenge!

57 kommentarer

Siste innlegg