Før & etterbilder og 500 kcal pizza

Hei dere! Under dietten i fjor laget jeg en pizza som inneholder 500 kalorier og den har jeg kost meg med i kveld. Her er det altså snakk om 500 kalorier i hele greia, med topping og alt. Det  er virkelig ikke noe problem å kose seg med god mat på diett 🙂 Hele oppskriften og fremgangsmåte finner dere HER:



Jeg må også vise dere et før- og etterbilde, denne gangen av den fantastiske jobben PT-kunden min Marte som jeg har trent med i kun 5 (!) uker. I tillegg til den utrolige forandringen på kroppen hennes har hun også blitt 30 kilo sterkere i knebøy, så denne jenta er jeg skikkelig stolt av! Et lite sktyebilde må det være lov til å poste, stolt coach her jeg sitter.

Nå er det en utålmodig hund som venter på sin tur til å bli trent, så jeg skal klappe sammen maskina og ta med Guapo ut på tur! Ha en forsatt fin kveld 🙂

7 kommentarer
    1. Hei! Har akkurat startet med pt. Å lurer på kor mye framgang er realistisk på dr kommende 18 timene? Dvs til februar ca.. kor strengt e kostholdet? E jo heilt fantastisk å se slik framgang med hjelp av pt! Håper eg å får slike resultater etter mine timer!

    2. Hei! Hva er forskjellen på de forskjellige nivåene av behandlingen?:) så det var forskjellige prisklasser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg