Superwoman og grønnkålchips

Hei dere! I dag har jeg styrkefri, men jeg tenkte å vise dere en av øvelsene fra gårsdagens økt. Den er helt fantastisk for magen og heter superwoman. Den utføres som dere ser på bildene under, med beina på en kasse/step og slynger. Stekk kroppen ut og frem til du er så strak som du får til, og trekk deg tilbake til utgangsposisjon. Denne er utfordrende for både balanse og kjerne, så den lever virkelig opp til navnet sitt.

Vest fra Better Bodies / tights fra 2XU / sko  (-33%) fra Inov-8 (sponsede lenker)


En annen ting som lever opp til navnet sitt er Treningsfrue, eller snuppa32 som mange kanskje kjenner henne som. Vi møttes under NM i fjor, da vi begge røyk ut før finalene og slo oss ned i salen sammen for å se de. Hun hadde boller, sjokolade og smågodt – så det var ikke rart jeg ville sitte med henne! Etter den tid har jeg fulgt henne på instagram, og hun er virkelig en av de mest inspirerende damene jeg vet om. Vi fikk takk en god økt sammen når hun var her i Trondheim, og jeg måtte selvfølgelig ha den nydelige dama på ryggen 🙂

Over til dagens mattips – – nemlig grønnkålchips! Jeg har hørt mange snakke om dette før, men jeg har aldri prøvd det for nå. Og det angrer jeg på! Fordi dette var faktisk så utrolig godt – og er perfekt som kos enten du er på diett eller ei. Sett ovnen på 180 grader og skyll grønnkålen godt, før du legger de i en bolle. Hell 2-3 ss olivenolje over samt den krydderkombinasjonen du ønsker. Jeg er veldig glad i hvitløkssalt og chilipulver, så det har blitt min favorittkombinasjon! Fordel utover på bakepapir og sett inni ovnen i 5-10 minutter og gjerne snu litt på de underveis. La de avkjøle seg på rist slik at de blir helt sprø. Jeg serverte med hvitløkskesam og salsa, så utrolig digg! Vel verdt å prøve folkens, jeg lover 🙂


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg