Lavdag og hjemmetrening

God onsdagsmorgen! Denne dagen har jeg startet på en helt super måte, med å sove litt lenger enn vanlig før tur med Guapo. Det med søvn er det mange som undervurderer, men det er så utrolig viktig. Ikke bare for treningsresultater, men også i forhold til energi og humør. Etter turen tok jeg noen runder med chins og pullups på min geniale doorgym. Nå som jeg skal stille i AF må jeg bli mye bedre i pullups, og det er faktisk sånn at du blir god på det du øver på. Derfor tar jeg noen runder hver eneste dag, for jeg skal nemlig bli supergod i pullups! Den er også fin for de som kanskje ikke mestrer pullups eller chins enda, og ikke liker å prøve seg på gymmet.

Doorgym nå på salg til bare 240 kr her (lenkene i innlegget er sponset)




Slim sweatpant og vest fra Better Bodies

Etter tur følger selvfølgelig mat, og dagens første måltid ble salat med egg og laks. På dietten min spiser jeg ca samme antall kalorier hver dag, men veksler mellom høye, medium og lave dager. Det vil si at jeg spiser mye karb og lite fett på høydager, begge deler på medium og mye fett og lite karb på lavdager. Det kalles carb cycling og jeg vet jeg responderer godt på en slik type diett. Jeg tror medium er favorittdagen min, men jeg klager ikke når jeg kan spise dette heller:

Helt til slutt vil jeg tipse om final sale hos X-life, og på alle varer i salgskategorien får du nå enda 20% rabatt! Det vil si at de prisene du ser på salgssiden blir mye billigere når du kommer til kassen og legger til rabattkoden salgsalg. Dagens tips fra meg til dere – nå kan virkelig de siste julegavene hamstres inn 🙂 Hele utvalget finner du her:

Nå skal jeg jobbe litt med nettkunder, før jeg skal på gymmet og ha PT-timer og trene selv til slutt. Så skal jeg komme sliten hjem til kjæresten og Guapo, livet er så BRA om dagen 🙂 Ha en super onsdag alle!

8 kommentarer
    1. Hei!
      Æ følge me på bloggen din kvar dag og du e ett forbilde! 🙂 æ hell på å træne opp kroppen min æ å og bare elske å sjå korr kroppen forandre sæ! 😀
      Men spørsmålet mitt hva om du kunn lægg ut en video av kordan du flætte panneluggen din sånn som du har på næstn all bildan tå dæ? Æ syns den hva utroli fin men får ikke til det sjøl :p

    2. Blir imponert over kor utrolig flink du e me alt! Og selv om æ e ufattelig dårlig på å kommenter, så læs æ bloggen din hvær dag, og du e min største motivasjon når d kjæm t trening og kosthold. Synes nesten d e urettferdig å tenk på at du gir mæ så utrolig my, også gir æ ingenting tebake… Så æ SKA bli flinker t å kommenter! <3

    3. Åh, kunne du ha skrevet et innlegg hvor du forteller litt om din effekt av carb cycling, og hvorfor den benyttes? Hadde vært veldig interessant 😀

    4. Hei Nora :-). Har et lite spørsmål ang Better Bodies buksa, hvilken strl har du den i? Sitter den “løst” forran ved hoftepartiet? 🙂 Takk for svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg