Mandagsøkt og eplekakegrøt

Hvis dere ikke har prøvd denne øvelsen enda så do it! Jeg innrømmer gjerne at den ser litt klein ut, men det gjør jo i grunn alle øvelser for rumpa.Hiptrust, glutebridge, pullthrough og reverse hyper er andre eksempler på øvleser jeg er veldig glad , men som der litt rare ut. Jeg pleier å tenke at alle som er på trening forkuserer så mye på seg selv at de ikke har tid til å se på hva jeg driver med. I tillegg er det jo sånn at det er resultatene som betyr mest, så selv om du føler at det er ukomfortablelt å prøve en ny øvelse så prøv å kast deg i det! Alt som er nytt kan virke litt skummelt i begynnelsen, men så går det seg til. Jeg husker enda hvor dum jeg følte meg første gangen jeg skulle ta hipthrust, men nå er det like naturlig å ta den som bicepscurl.

Tights fra Dcore / genser fra Better Bodies / sko (-40%) fra Inov-8 (lenkene i innlegget er sponset)


Hjemme fra trening ventet enda en diett-favoritt , nemlig epleakakegrøt! Det er så godt, grøt er virkelig undervurdert. Kok opp ca 2 dl havregryn med vann. Tilsett også finhakkede biter av et eple, noen ss med sukrin gold og 1 ts kanel. Ta av grøten litt før den er ferdigkokt, slik at den er litt vannete. Deretter tilsetter du 20 g vaniljeprotein og rører godt rundt, da blir konsistensen helt perfekt. Topp med eplebåter fra enda ett eple, og tykk vaniljesaus laget av vaniljeprotein og vann. I tillegg bruker jeg eplekake-krydder på toppen men det kan sløyfes. Jeg lover at denne grøten smaker digg uansett! Men det krydderet gir virkelig det lille ekstra, det er så mye gøy å velge mellom på Iherb synes jeg. Koden SIV084 gir $5 avslag ved første bestilling, om du skulle å lyst til å prøve noe nytt.

Helt til slutt denne mandagen håper jeg dere har 20 sekunder til å trykke på bildet under og stemme på meg i Vixen Blogawards. Jeg ble utrolig glad for å bli nominert som årets treningsblogger, og det hadde selvfølgelig vært kjempestas å vinne! Det er mange flotte jenter med i samme kategori, men jeg håper dere synes jeg er en verdig vinner og stemmer på meg 🙂

8 kommentarer
    1. Kjøpte det krydderet for lenge siden, men aldri helt visst hva jeg skal bruke det til, før nå 😀
      Gratulerer med nominasjonen som årets treningsblogger!

    2. Hei Nora! Kunne ikke du lagd et eget innlegg om hva og hvilke kryddere du bruker i forskjellige retter? for eks dette pulvetret her bruker du i grøt og baking og får kjøpt på Iherb, men hva bruker du i middager? altså i kjøttdeig, kylling, steik, biff osv.. eg har så mangel på inspirasjon når det gjelder kryddder og smaker, så hadde vert kjekt med et slikt innlegg 🙂 hvilken er det du bruker mest?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg