Ukens siste og carbparty

Hei dere! Ukes siste økt ble gjennomført på Hit the Gym, og jeg sier meg fornøyd med innsatsen denne uken. Jeg har fortsatt en del smerter i hofta, noen dager er verre enn andre. Da må jeg bruke kreativiteten min litt, og komme på alternative øvelser som jeg faktisk får til å gjennomføre. Denne gangen ble det glutebridge på step og stake markløft, de øvelsene går helt fint. Jeg synes selv jeg får ekstremt mye bedre kontakt med å ha beina på step når jeg tar glutebridge, prøv det selv om du ikke har gjort det enda!

Topp og tights er begge fra Better Bodies / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)


På mandag er det 1. desember, noe som betyr diett-start for min del! Derfor skal jeg kose meg litt ekstra denne helgen, og være 100% klar for å starte oppkjøring på mandag. Ingredienser til sushi og yoghurtnøtter er allerede handlet inn, og jeg er rimelig sikker på at det ryker noen Questbarer også i løpet av helgen. Et aldri så lite carbparty med andre ord! Det kommer en ny cardio challenge i morgen også, så da er det uansett greit å ha litt ekstra energi.Bruk helgen til å lade opp dere også, så kickstarter vi desember sammen med en tøff challenge som jeg håper mange blir med på.


GOD HELG 🙂

9 kommentarer
    1. Elsker bloggen din!:-) Du skriver på en interessant måte og det ser ut som du har et sunt forhold til mat & trening:-) 🙂 Lykke til på dietten!

    2. Kan ikke du håll oss oppdater på korsn diettn din forløper seg. Hva du spiser, når, mengde, når har du neste kutt/endring osv….

    3. Hanne: Nei, det synes jeg ikke. Produktene jeg bruker er det alltid mange som etterspør og da ligger lenkene klare 🙂 Dette er faktisk den første negative tilbakemeldingen jeg noensinne har fått på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg