Blackfriday, trening og pizza

Fredag igjen! Jeg startet dagen min med en skikkelig god treningsøkt, det blir faktisk ikke bedre. I dag kjørte jeg knebøy, legextensions, pushups i slynge, sittende facepulls, sittende fremoverlent fronthev, sideliggende sidehev og bicepscurl. Jeg liker veldig godt å trene hele kroppen hver eneste økt, og det kjennes virkelig at jeg har trent. Jeg har nå en 3-splitt som jeg gjennomfører to ganger per uke, altså har jeg totalt styrkeøkter i uka. En av favorittøvelsene mine som jeg føler jeg har virkelig god kontakt på er sittende facepulls:

Tights fra 2XU (-15%) genser fra Better Bodies og sko fra Inov-8 (-33%). Lenkene i innlegget er sponset.



Jeg var fortsatt støl etter sist økt, og brukte derfor god til på å rulle og bli varm i muskulaturen først. Samtidig er jeg nøye på å gjøre aktiveringsøvelser, jeg tar aldri knebøy uten å ha tatt squat to stand og reverser hyper å benk først. Noe annet jeg er nøye med er å få i meg mat rett etter trening, og i dag gikk jeg for speltlompepizza. Først stekte jeg en kyllingfilet i panna, og toppet speltlompene med saus av tomatpure og tacosaus. Deretter toppet jeg med ferdigstekt kylling, paprika, purreløk, avocado og ost. Inn i ovnen på 200 grader i ca 10 minutter, eller til osten har smeltet. Så godt og så enkelt!


Helt til slutt må jeg bare tipse dere om de nye tilbudene fra X-life på selveste black friday! Alt fra 2XU er nedsatt, så ved å trykke her kan du virkelig gjøre et kupp. I tillegg er den splitter nye toppen fra Better Bodies nå på salg til 149,- og jeg har alt lagt til den grå i handlekurven min. I tillegg er det masse andre salgsvarer igjen fortsatt, tidenes mulighet til å shoppe julegaver!


Mens dere shopper ska jeg ta med Guapo ut på tur, nå er det han sin tur til å trene! Riktig god helg alle sammen 🙂

4 kommentarer
    1. Hei!
      Vil du forklare litt mer rundt 3-splitten du kjører nå? 🙂 Har planer om å kjøre en tre splitt selv, og hadde vært fint med litt inspirasjon!
      God kveld videre spreking! 🙂

    2. Hey! Må starte med å si at du har tidenes diggeste kropp, sånn at det er sagt haha!
      Elsker styrketrening selv, og ble sykt fornøyd etter at jeg endelig klarer å ta en til to hang ups uten hjelp. Men har spørsmål angående kosthold!
      Har litt valpefett igjen på meg, men ikke mye. Men cluet er at jeg er redd jeg ikke klarer å få det bort. Så har begynt med å løpe intervaller to ganger i uka og kutte ned på mye usunn mat og spiser rundt 1500 kcal hver dag (noen dager mer så klart). Men har hørt at det ikke er lurt siden jeg vokser enda. Så noen enkle begynner tips? Og mat jeg absolutt bør holde med unna? He he 🙂

    3. Heii!
      Liker bloggen din veldig godt og bruker deg mye som treningsmotivasjon! Har fulgt bloggen din veldig lenge!
      Akkurat nå står jeg veldig fast med treningen min og lurer på om du kanskje har noen tips? Har nettopp skrevet et innlegg om situasjonen min på bloggen min så om du har tid og lyst vil du kanskje se på det jeg har skrevet og komme med noen tips? 🙂
      Sitter veldig fast og ønsker å starte igjen! 🙂
      Ha en flott dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg