Tirsdagstrening og sjokoladecravings


Genser fra Better Bodies / tights fra Röhnisch / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)

Både tirsdagsøkta og langtur med Guapo er i boks, jeg sier meg dermed veldig fornøyd med treningsinnsatsen denne tisdagen. Det var faktisk helt uplanlagt at dette skulle bli det tredje innlegget på rad med slyngetrening, men dette er altså en øvelse jeg gjør fast på programmet mitt. To dager i uka kjører jeg pushups i slynge med beina på kasse, tre sett med 12 repetisjoner. Slyngene på gymmet vårt sitter ikke fast øverst som en vanlig TRX, og er derfor vanskeligere å stabilisere. Jeg liker den øvelsen veldig godt, så den anbefales! I tillegg til denne øvelsen ble jeg endelig ferdig med de 863 knebøyene jeg lovte å ta på 75 kilo, de har jeg gjennomført på ei uke. Gjett om jeg er mørbanka i beina da, aldri mer skal jeg prøve på noe lignende! Selv om det bare er tirsdag i dag fikk jeg akutt sjokoladecravings etter å ha vært ute på tur med Guapo. I stedet for å nekte meg det jeg har lyst på prøver jeg alltid å velge sunne alternativer i stedet, og dagens valg falt på denne herlige grøten:


Dette er havregrøt kokt med vann og sukrin, før jeg på slutten av koketiden drar den av plata og tilsetter en scoop protein med smak av belgisk sjokolade. For å toppe det hele ble det bananskiver, klementinbåter og ikke minst “jukse-nonstop” på toppen. De er fra Atkins, smaker fantastisk godt og har bare 119 kalorier og ett gram sukker per porsjon. Jeg har kjøpt de på Iherb, og bruker du koden SIV084 får du $5 avslag på den første bestillingen din. En ting er sikkert, og det er at jeg kommer til å bruke disse sjokoladebitene masse i julebaksten! Denne store grøten passet perfekt etter en treningsøkt og langtur, og ikke minst ble alle cravings jeg hadde på sjokolade borte. Jatakk til sunne løsninger og hverdagskos 🙂

4 kommentarer
    1. Denne går rett inn under min liste over sunn snacks som man ikke trenger å ha dårlig samvittighet for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg