Uteøkt og bananpannekaker


Over ser dere pannekakene jeg snakket om tidligere i dag, det ble dagens første og eneste måltid så langt. Du trenger ikke mange ingredienser for å lage gode pannekaker, her har jeg kun brukt egg, havregryn og moste bananer. Banan er så søtt i seg selv at du i utgangspunktet ikke trenger mer søtning, men om du vil ha litt mer smak kan du gjerne tilsette litt sukrin, kanel og kardemomme. Topp med masse deilig pålegg og du har en fantastisk frokost klar. Etter økta kledde vi godt på oss, og tok med slyngen min ut. Jeg kjøpte den da jeg skulle reise jorda rundt, og den er helt genial å ha med når man er ut på reise. Man får lett til å utøre en bra med denne slyngen, og du kan klikke den hjem her! Eksempler på øvelser man kan gjøre er roing, facepulls, kneetucks, mountain climbers, ettbeins knebøy og  pushups. Under ser dere utførelsen av ettbeins knebøy og pushups for min del. Alt du trenger er noe å feste den rundt, som en grein eller f.eks en krok i taket hvis du vil bruke den innendørs. Dagens treningstips 🙂

Tightsen er fra fra Luciaven mens fleecegenser, lue og ullsokker er fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)


Etter treningsøkten i slyngen gikk pulsen litt ned, og jeg tok på meg dunjakke fra 2XU for å holde varmen. Guapo måtte jo få trimme litt han og, så jeg satte meg fint ned på trappa og kastet pinne mens han løp rundt som en gal. Akkurat nå er det magen min som rumler som en gal, jeg har jo ikke spist siden frokost! Kjøkkenet neste, før jeg skal lade opp til en ny treningsuke!


8 kommentarer
    1. Hvordan burde fordelingen mellom karbohydrater, fett og proteiner være dersom man ønsker å gå ned i fettprosent?
      Tusen takk for all motivasjon og inspirasjon du gir meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg