Trimfit og hvit sesampizza


Over ser dere er par bilder fra gårdagens økt på Trimfit på Hitra. Jeg synes det er så gøy å teste ut nye gym, og spesielt når de er bra. Gymmet åpnet for noen par måneder siden og har allerede blitt godt tatt i mot fra spreke øyværinger som vil trene, og det skjønner jeg veldig godt! Senteret var lyst og fint med splitter nytt utstyr  – og vi hadde alt vi trengte til å gjennomføre gode økter hele gjengen.  Jeg har tenkt å være mer på Frøya fremover, både jeg og Guapo koser oss sånn her ute! Det blir iallefall ikke noe problem å få inn gode økter når vi kan dra innom å Trimfit for å løfte. Økta jeg kjørte i går besto av knebøy, leg extensions, pushups i slynge, en-hånds skulderpress med kettlebells, sitende facepull, sittende fremoverlent fronthev, skråliggende sidehev, bicepscurl og kneetucks på ball. Lørdagsøkt på sitt beste!

 Obligatorisk blogger-bilde med Linn! Jeg har tights fra Luciaven og genser fra Better Bodies (lenkene i innlegget er sponset)

Etter trening var denne fine gjengen sultne som ulver og vi dro hjem for å lage pizza. Sett ovnen først på 200 grader før du lager deigen som består av følgende:

15 dl havregryn

2 dl sesammel

2 egg

2 ss sukrin

5 dl vann

1 ts salt

Fordel deigen utover en bakepapir og sett inn i ovnen i ca 15 minutter.  Deretter tar du den ut og lar den avkjøle seg litt før du legger på fyllet. Vi blandet 1 boks lett creme fraiche med 2 ss pesto, 3 hvitløksfredd og litt salt. Samtidig stekte vi 1 kg kyllingfilet og kuttet opp cherrytomater, sopp, rødløk og spekeskinke. Fordel creme fraiche-blandingen utover bunnen og topp med resten. Legg på ost til slutt og sett inn i ovnen igjen på 220 grader i ca 15 minutter, eller til osten har smeltet.

Nå skal jeg sette i gang med å lage pannekaker til frokost mens jeg venter på at de andre våkner! Ha en fin søndag alle 🙂

10 kommentarer
    1. Hei Nora! Hvordan fungerer det for deg å ta knebøy med vanlige joggesko kontra sko som Inov og styrkeløft-sko? Jeg har omtrent alltid Inov-sko på meg, og her om dagen skulle jeg prøve uten, med vanlige joggesko. Det gikk ikke så bra, ikke når jeg la på mer vekt…

    2. Du vet at det ikke er din konto som er koblet opp her på bloggen din? Når det står følg deg på instagram så havner jeg på ei som heter stinehawt!;p Aner ikke hvem det er!

    3. Samme for meg. Trykker æ på “følg meg” her på bloggen og velger instagram. Da havner æ å på stinehawt sin instagram.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg