Frøyahelg

Her ser dere jentene jeg tilbringer helgen med,  en skikkelig jentehelg på Frøya. I går kveld spiste vi taco og spiste Questbarer til langt på natt, og i dag har vi gått langtur i det fine været. Det er så godt å komme seg ut i naturen og kjenne på hvor fint og stille det er her ute i havgapet! Vi kledde godt på oss med ullundertøy og boblejakker, Guapo har fått seg boblejakke han og!

Ullgenser og lue fra Kari Traa / boblevest fra 2XU (sponsede lenker)

Så tenkte jeg å gjøre ferdig noen av de squatsa jeg har igjen – med Linn på ryggen denne gangen. Det skulle jo i utgangspunktet gå bra da hun er en del lettere enn Kent, men jeg havna fort på rumpa relativt raskt! Heldigvis skal vi på trening etterpå, så jeg får tatt igjen det tapte.


Etter turen kom vi inn og var sultne hele gjengen. Dagens raske lunsj ble havrebrød med godt pålegg. Havrebrødene er enkelt og greit laget av havregryn, vann samt litt sukrin, salt og kanel. Bland sammen til du har en litt fast “deig” og form til brød som du steker i ca 15 minutter på 200 grader i ovnen. Kjempegodt og ikke minst utrolig enkelt. I mellomtiden kan du koke egg, og så har du lunsjen klar!


Med mat i magen skal vi gjøre oss klare for dagens økt på Trimfit! Det er helt nytt senter som har åpnet her i øyregionen, så jeg gleder jeg meg til å teste det ut!

2 kommentarer
    1. Super digg med havrebrød:-)
      Laget til frokosten i dag. Å det falt i smak hos store og små .
      Spiser alltid havregryn med melk før trening da jeg føler jeg har mest å gi på gymmet da:-)
      Men nå skal jeg bytte ut å ha havrebrød avogtil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg