Mandeltopper og valgets kval

God morgen! Jeg tenkte å gi dere litt mer inspirasjon til sunn julebakst denne torsdagen. Jul og advent er perioder hvor det fort blir litt ekstra kosemat, og da er det greit å ha noen sunne alternativer på lur også. Liker du marsipan kommer du garantert til å like disse mandeltoppene, og oppskriften ser slik ut:

1,5 dl finmalte mandler

3 ss sukrin gold

2 ss akasiehonning

1 ts kanel

2 egg

 Bland ingrediensene godt sammen, og form til topper med fingrene. Fordel på bakepapir og stekes midt i ovnen på 200 grader i ca 40 minutter. La de avkjøle seg på rist før du kan spise og nyte disse mandeltoppene med god samvittighet. Med noen klementiner til kom jeg virkelig i julestemning da jeg sto på kjøkkenet i går.

Lenkene i innlegget er sponset


Akkurat nå sitter jeg i sofaen, har tent opp i ovnen og jeg er klar for å jobbe med PT-kunder på nett. Litt senere skal jeg på gymmet for å piske kunder der, og til slutt skal jeg trene meg. Finfin jobb-torsdag med andre ord, det er bare en liten ting jeg sliter med. Jeg falt pladask for den nye joggebuksen fra Better Bodies med smal passform og tilhørende vest. Vesten kommer til å bli utrolig kul på trening, men jeg klarer ikke bestemme farge på de to! Lys eller mørk gråfarge, hva ville dere valgt? Legg gjerne igjen en kommentar under og hjelp meg med å velge.

Joggebukse fra Better Bodies finner du her og vesten kan du se nærmere på her


Jeg og Guapo ønsker dere alle en strålende torsdag!

13 kommentarer
    1. Vi fikk inn disse på treningssenteret hvor jeg jobber igår. Jeg gikk for den mørke da jeg har flere av de lyse BB joggebuksene, både dame og herremodellene 😉 Men du skal ikke se bort ifra at det blir en lys også etterhvert -veldig behagelig bukse altså!
      Vesten er også kul, men jeg synes nok den er litt vel stiv i pris!

    2. Lissi: Jeg har flere av de lyse jeg og, så må kanskje bli mørk her også. Helt enig i at prisen er litt stiv, men jeg klarer faktisk ikke la være! Førjulsgave til meg selv 🙂

    3. Falt pladask for det settet der jeg også! Vurderer mørk, har så mye lyst fra før 😉
      Et lite spørsmål: Kan man ta Nanox Protilox og BCAA sammen? Proteinpulveret inneholder en god del BCAA, så lurer derfor på om det har noe å si eller om det blir unødvendig og dobbelt opp?
      Takker for svar på forhånd, ha en fin dag!

    4. Hei, prøvde meg på toppene, men det ble bare suppe hos meg 🙁 så lagde heller “flarn”.. Veeeldig gode på smak 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg