Torsdagstrening på Maxpuls

Akkurat nå sitter jeg svett i sofaen etter ei økt på Maxpuls. Det er så gøy å trene der, det er alltid god stemning og veldig varierte øvelser. I dag var jeg på en time med hovedfokus på kettlebells. Her har jeg selv fortsatt mye å lære når det kommer til teknikk og ulike øvelse, og jeg er jo alltid ivrig på å lære nye ting. I tillegg til å lære ble jeg skikkelig svett også, med øvelser som jumpsquats, overhead swings, thrusters og goblet squats kom pulsen godt opp.

T-skjorte fra 2XU / tights fra Skins / sko fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)


Før jeg kjørte avgårde til trening i dag var jeg egentlig litt trøtt, og kjørte på med intet mindre enn 3 (!) brusetabletter med frekkas! Den skummer en del, så pass på å ha god nok plass i drikkeflaska di når du putter oppi brusetablettene. Jeg drakk min på fem minutter, og trøttheten ble fort borte for å si det sånn! Tablettene inneholder blant annet koffein og ekstrakter av grønn te og guarana. Gir en fin liten boost før trening, eller bare ellers i hverdagen hvis jeg trenger litt ekstra energi!


Så er jeg så fornøyd med de nye fine neglene mine, litt vinterinspirerte nå som vi alt er halvveis i november. Jeg pleide alltid å ha gelenegler før, men med mye trening og løfting av vektskiver knakk de av hele tiden. Jeg har derfor gått over til å bruke Shellac, som legges på mine egne negler. Den sitter i 2-3 uker før jeg må bytte den ut igjen. Neglene mine får jeg lagt på Drømmehagen Hudpleie i Trondheim sentrum, og alle dere blogglesere får 15% rabatt på en valgfri behandlig ut november! Alt dere trenger å gjøre er å oppgi navnet mitt ved bestilling av time. Perfekt nå som julebordsesongen nærmer seg, da er det greit å piffe seg opp litt ekstra. Litt ekstra påfyll måtte jeg også ha etter trening, og har nettopp spist en skål cottage cheese blandet med litt kokosmelk, toppet med sukrin god og valnøtter. Enkelt og næringsrikt måltid etter ei god treningsøkt!


5 kommentarer

Siste innlegg