Fredag & ferie

God morgen! Jeg har startet dagen med en tur ute med Guapo, og nå begynner det virkelig å bli kaldere ute. Jeg hater å fryse, og har en tendens til å klage litt når det blir kaldt til meg. Jeg skal prøve å slutte med det denne vinteren, å heller ha fokus på å kle meg bedre. Jeg er så fornøyd med den nye boblevesten min, som har en spesiell type isolasjonstekstil som gir god varmeeffekt uten at vesten bli klumpete. Den kommer til å bli brukt mye dennne høsten uten tvil!

Kompresjonstights fra 2XU / langermet baselayer fra 2XU / boblevest fra 2XU og pannebånd fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)



I dag blir det ingen trening på meg, for nå drar jeg nemlig straks avgårde til flyplassen. Jeg tar en velfortjent mini-ferie med kjæresten min til Riga i dag, og blir der til mandag. Jeg gleder megutrolig mye, mest til å bare få en hel helg med han men selvfølgelig litt til å se en ny by også. Jeg rekker ikke å se den fantastiske mannen jeg er sammen med så mye som jeg kunne tenkt meg i hverdagen, så i helgen skal jeg virkelig bare nyte at vi er sammen. Jeg har derfor vært flink mat-blogger og forhåndspublisert noen veldig gode oppskrifter som kommer i løpet av helgen, så det er bare å følge med selv om jeg er borte. Jeg skal iallfall prøve å ta noen få dager fri fra bloggingen, sånn at jeg kan slappe helt av på ferien. Om noen av dere har tips til hva vi bør gjøre i Riga, eller om gode resturanter så gjerne legg igjen en kommentar om det under! Ingen av oss har nemlig vært der før, så tips tar jeg mer enn gjerne i mot. Nå skal jeg pakke ned flymaten og sette kursen mot Værnes, spent på hvor mange av de 12 Questbarene som blir med hjem igjen fra turen!


11 kommentarer
    1. Det er ein middelalderrestaurant der som virkelig er verdt å besøke. No hugser eg ikkje kva den heiter, men det kan googlast! 😀

    2. En langweekend av gårde med kjæresten hørtes utrolig deilig ut! Skulle gjerne gjort det selv fremfor å sitte med nesen i pensumbøkene hele helgen 😉
      Kos dere masse! 😀

    3. Dere må hive dere innom den middelalder-restauranten ja, driiitkul! Som å være med i Ronja Røverdatter! 😀 Den heter Rozengralz, og ligger i Rozena 1, i gamlebyen! Kos dere masse! 😉

    4. Hei! 🙂
      God tur og nyt ferien! 🙂
      Må bare nett kommentere, noe jeg aldri har gjort før. Jeg har lest bloggen din fast siden 2011. Jeg slet litt med spiseforstyrrelser på den tiden men jeg ble bedre og bedre for hver dag som gikk. Jeg meldte meg inn på treningssenteret der jeg bodde. Før hadde jeg altid løpt og jogget. Dette valget var det beste jeg noen sinn har gjort. Jegfant bloggen din og begynte å leste den. Du inspirerte meg kjempe mye og du fikk meg til å tenke annerledes på mat. JEg husker jeg kjøpte mitt første proteipulver pga deg og da gikk treningen til et nytt nivå. Husker jeg kjøpte fra proteinfabrikken. Husker oppskriften på proteinlfluff som du la ut som jeg prøvde til stor suksess.
      Mye jeg har skrevet nå men jeg ville bare si at du er en av grunnene til at jeg har blitt så glad trening og sunn mat. Du har gitt meg mye inspirasjon og idag er jeg helt frisk. Kommer til å fortsette å leste bloggen din så lenge du skriver 🙂
      Klem Siri.

    5. Men men.
      Men men men.
      Men men men men.
      Men men men men men.
      Men men men men men men.
      Men men men men men men men.
      It’s raining men.
      Men men men men men men.
      Men men men men men.
      Men men men men.
      Men men men.
      Men men.
      Men.
      Så sånn er det.
      Hallelujah.
      Mvh.
      Erik Ribsskog (The Real Baron)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg