hits

Tirsdagskt og pastasalat med kylling


Fargerik tights fra Luciaven / t-skjorte og sko fra Reebok (reklamelenker)

Hei dere! Dagen i dag har startet s utrolig bra, og jeg sitter virkelig her med godflelsen n. Frst var jeg ute p tur med Guapo fr turen gikk til HIT for gjennomfre ukens andre styrkekt. Jeg kjrte pushups p bosu-ball i dag, det setter virkelig krav til kjernemuskulaturen. Jeg trenger jobbe med mage og kjerne, s jeg jeg har dette med i hver kt n. Det nye treningprogrammet mitt er s utrolig gy trene og jeg gleder meg virkelig til hver kt n om dagen! Her ser dere hva jeg trente i dag:

Rumenske marklft 5 x 6, 80 kg

Sittende lrcurl 2 x 10, 61 kg

Utfall til siden med kroppsvekt 3 x 12 p hver fot

Chins 4 x 6

Pushups p bosuball 3 x 15

Sittende roing med bredt grep 3 x 10, 41 kg

Halo med kettlebell 3 x 12, 12 kg

Tricep kickback 3 x 12 i supersett med

Strake kickbacks 3 x 10, 4 kg

P det siste supersettet tar jeg frst vanlige kickbacks p den ene hnden, fr jeg gr rett p strake kickbacks p samme hnd. Deretter bytter jeg og gjr det samme p den andre, dette utgjr ett sett. 4 kilo hres kanskje ikke mye ut, men p slutten har jeg virkelig problemer med gjennomfre p grunn av pump i armene! Etter dette avsluttet jeg kten med 3 x 12 repetisjoner p mage, velsen ser dere her:


I gr kom det pakke fra Iherb i posten, med en ny type pasta. Den inneholder 250 kcal per 100 g og hele 19,6 g med proteiner! Det kaller jeg muskelmat, og pfyllet etter trening ble derfor en stor pastasalt med kylling. Mens pastaen kokte stekte jeg kyllingfilet, og kuttet opp purre, rdlk og paprika. Alt dette blandet jeg i en bolle sammen med ca. 4 ss lett gresk matyoghurt, 1 hvitlksfedd og 1 ss pesto. Ferdig pasta tilsatte jeg tilslutt, rrte godt og endte opp med den beste lunsjen p lenge! Det er det jeg kaller en god start p dagen, og jeg er full av energi og klar til jobbe med PT-kunder og oppsett av nye treningsprogram. Livet smiler om dagen, og jeg smiler tilbake :)


6 kommentarer

Hei, lager du pesto selv eller kjper du ferdig? :D

Ann Stwer: jeg kjper ferdig jeg, har faktisk aldri prvd lage selv :)

Du er s flink nora! Jeg lurer p, vis du evt er veldig stiv en dag og kjenner du har skikkelig vondt, trener du da styrke denne dagen? Eller tar du en annen form for trening eller fri dag? (Sliter med dette selv, blir ofte veldig stiv etter en bra styrkekt og kjenner det godt noen dager etterp,s hva bruker du gjre? :)) st p!

Hei Nora! Du har garantert en treningsprogram som du flger hver uke. Og det jeg lurer p om hva gjr du. Har du noe faste dager der du trener armer, rumpe, mage, lr osv.? Og kan du vr s plis fortelle meg hva din beste trenings tips til f strre armer, rygg og lr? Det hadde vrt s utrolig kult. Og jeg m bare f si at jeg misunner kroppen din! Du gir meg motivasjon til fortsette med mlet mitt. Og det er bli like sterk som deg :-)

Ps: Jeg digger bloggen din :-)

Hilde: jeg dropper aldri styrketrening pga stlhet nei, da ruller jeg godt og varmer opp kroppen godt fr jeg setter i gang :) jeg tar fri-dagene fra styrke nr jeg skal ha de, uavhengig av om jeg er stl eller ikke :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat