Lørdagslunsj

Det enkle er virkelig ofte det beste. Dagens lunsj var fantastisk god, og trenger absolutt ingen forberedelser. Laks, litt sesamfrø, soyasaus og litt ingefær er alt du trenger for et smakfult og sunt måltid. Laks er en fantastisk kilde til omega-3, og hvis du ikke spiser fet fisk vil jeg anbefale å ta et tilskudd av det. Denne typen fettsyrer kan nemlig gi en hel rekke helsefordeler, som økt fettforbrenning, hjelpe mot stive ledd og hjelpe mot tørrhet i hud og hår. Så fremt du har et variert og sunt kosthold som gjør at du får i deg alt du trenger av næringsstoffer trenger du i utgangspunktet ikke kosttilskudd. Å få i seg næring gjennom mat vil alltid være det beste! Jeg spiser laks, makrell eller ørret 4-5 ganger hver eneste uke. Noen ganger smaker det best så enkelt som dette:



Dagen i dag har jeg startet med nok en tur med Guapo. Det fine med å ha hund er at jeg ut å gå, selv om jeg helst vil ligge litt lenger under den varme dyna. For det er jo så godt når jeg først kommer meg ut døra, ut i frisk luft. Når vi er oppe tidlig er det ikke så mange folk i marka heller, jeg liker best å gå for meg selv og bare kose meg med naturen. Jeg måtte kle godt på meg for å ikke fryse, men trosset høstkulda og dro av utebukse og jakke for å vise dere det fine settet jeg hadde på under.

Topp og tights med rumpeløft er begge fra Luciaven (sponsede lenker)


Nå skal jeg komme meg avgårde på trening, før det blir inn på kjøkkenet og bake! I morgen er det jo farsdag, og pappa fortjener noe godt. Jeg står mellom muffins, gulrotkake eller eplekake – resultatet deler jeg selvfølgelig med dere i morgen. Nyt lørdagen alle sammen!

5 kommentarer
    1. Du burde prøve å mose kokt brokkoli sammen med kokosmelk! Smaken av brokkoli og kokos i en slags purè er kjempegod! bare et tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg