Love LUCIAVEN

Over ser dere meg og en av mine nærmeste venner, nemlig verdens vakreste Lucia. Hun er ikke bare den beste venninnen man kan ønske seg, men også en kickass treningspartner. På toppen av det hele har hun sin helt egen kleskolleksjon, LUCIAVEN, som jeg har vært forelska i lenge! Og guess what, nå har klærne hennes kommet inn hos sponsor X-life! Gjett om jeg er glad for det da 🙂 Lucia sine klær er så fargerike, spreke og fine at man bare blir glad av å se på de. Lenkene i innlegget er sponset, men dette mener jeg virkelig fra langt inne i hjertet mitt. Jeg er så heldig at jeg skal få være modell for den neste kolleksjonen Lucia skal lansere, i tillegg til at vi har flere spennende planer sammen fremover. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!

Innlegget inneholder reklamelenker

Vi kjørte en bonus-økt sammen i går, med fokus på mage og rygg. Jeg liker spesielt godt renegade rows med kettlebells, det er en fantastisk øvelse for både kjernemuskulatur og ryggen. I dag har jeg tatt treningsfri, og har heller gått en lang tur med Guapo. I stedet for å trene dagdrømmer jeg heller om fine treningsklær, og under ser dere favorittene mine fra LUCIAVEN sin nyeste kollksjon. Disse modellene har rumpeløft, som løfter og former rumpa. Ingen andre tightser jeg har prøvd med rumpeløft kommer i nærheten av disse tightsene. I helgen er det introduksjonstilbud på noen av plaggene også og du finner hele kolleksjonen HER.

Over til verdens enkelste fredagsmiddag, nemlig speltlompepizza! Jeg har savnet speltlomper så utrolig mye, og det har gått noen pakker denne uken for å si det sånn. Det er så lettvint og ikke minst kjempegodt alternativ til mat i farta. Jeg pleier å kjøpe en pakke kyllingfilet i skiver, å rulle det inn i lompene med litt grønt til. Verdens enkleste wraps, som er ferdig på null komma niks. Har du litt bedre tid kan du også lage pizza som meg denne fredagen. Har har jeg smurt lompene med Philadelphia med hvitløksmak, før jeg toppet med stekt kyllingfilet, cherrytomater, litt purre og ost på toppen. Sett inn i ovnen på 200 grader i 5-8 minutter, til osten har smeltet. Vips så har du fredagspizzen klar! Riktig god helg alle sammen 🙂

5 kommentarer
    1. Kule klær! Dette skal jeg sjekke ut, fargeglade klær gir ekstra motivasjon! 🙂
      Skal prøve ut oppskriften, ser kjempegodt ut 🙂
      Må si at jeg digger bloggen din, den er veldig inspirerende!
      Ta gjerne en titt på bloggen min; http://ninaelena.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg