Tabata og lørdagsfrokost

Det har blitt lørdag, og jeg ligger i sofaen med Guapo og kjenner at jeg er litt stiv i kroppen. I går var jeg nemlig på tabata på Maxpuls, og det er det lenge siden jeg har vært med på! Jeg har prioritert masse turer med Guapo fremfor å trene innendørs, men jeg skal klare å få til begge deler fremover. Det er jo så gøy, effektiv og variert trening som virkelig får pulsen i taket. Mest stiv er jeg faktisk i magen, mest sannsynlig grunnet øvelsen under. Her jobbet vi til sammen 8 sett på 20 sekunder, hvor vi byttet på å gjøre mountain climbers og atomic pushups. I den pushupsvarianten tar du først pushups i slyngene før du presser deg opp, trekker begge beina inn under deg i en kneetuck og strekker ut beina igjen. Etter 8 sett brant det i allefall i mine magemuskler!

Genser fra Better Bodies / tights fra Skins / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)


Jeg har hatt en rolig start på dagen i dag, og det har egentlig vært veldig godt. Jeg og Guapo skal straks kjøre opp til foreldrene mine, en liten fjelltur er det som er planen denne lørdagen. Vi skal gå opp Vassfjellet, der har jeg aldri gått før så det blir gøy. Fordi vi skal ut på tur spiste jeg en litt tidlig lunsj, sånn at jeg har noe i magen til turen. Jeg gikk for lavkarbobrød igjen, oppskriften finner du her. De inneholder 240 kalorier per brød, 25 g proteiner, 13 g fett og 3 g karbohydrater. Som pålegg valgte jeg skinke og masse avocado, det er så godt!



Guapo kunne tenkt seg en liten bit av maten min han også ser dere 😉 Nå skal vi komme oss avgårde på tur, nyt lørdagen alle!

7 kommentarer
    1. Å, jeg hadde gledet meg til å se bilder fra streeworkoutkurs i helgen jeg. Trodde du skulle dit, eller kanskje jeg har misforstått?
      Du får ha en fin tur til Vassfjellet, skulle gjerne tatt en fjelltur selv i dag, men skolearbeidet kaller :/
      Ha en fin helg videre! 😀

    2. Hei:-)
      Kan du legge ut oppskrift på de lavkarborundstykkene?
      Hvordan er den skins tightsen sammenlignet med 2XU?

    3. Skjønner, blir dessverre sånn noen ganger! Det håper jeg og du får til, så vi kan se bilder! Har lyst til å melde meg på selv en gang, når jeg blir litt sterkere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg