Sunnere lørdagsfavoritter

Hei dere! Jeg hadde egentlig planer om å poste en skikkelig bra oppskrift på brownies i dag, men de ble faktisk totalt mislykket. Derfor har jeg heller hentet opp en hel rekke veldig vellykkede oppskrifter fra arkivet, som passer perfekt til lørdagskos. Trenger du inspirasjon til en smakfull og sunn lørdagsmiddag kan jeg kanskje friste med noen av rettene under?

Pizza med asiatisk vri

Fortsatt min beste oppskrift noensinne – hvit pizza!

Eller kan det kanskje friste med bakt søtpotet? Du kan enten fylle den med kylling og spekeskinke, eller karbonadedeig.

Hjemmelaget hamburger kan du også gå for. Det er utrolig enkelt, og for variasjonens del kan du kanskje prøve med søtpotetbrød som på bildet under?


Eller hvis du er i det litt eksotiske hjørnet kan du velge en gresk vri med fetaost og oliven i.

Lasagne er også en sikker vinner på lørdagkvelder, speltlompe-lasagne har virkelig blitt en favoritt hos meg!



Lavkarbolasagne med squash er også utrolig godt – så her er det bare komme seg på kjøkkenet og sette i gang! Håper dette ga litt inspirasjon til sunnere lørdagskos og at dere alle har en fantastisk fin helg 🙂

5 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på om du noen gang spiser noe usunt? eller om du bare er sunn hele tiden… kan du blogge om en “typisk uke” for deg? med alle treninger og mat osv? 🙂 Bloggen din inspirerer meg veldig!!
      Hilsen jente 17, idrettslinja og kostholdsentusiast

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg