hits

Kylling med hummus og ny rumpevelse

God formiddag alle sammen! Denne dagen har startet bra, med PT-kunder, intervaller p mlla og et god mltid. I dag lp jeg 4 x 4 intervaller - det er alltid like tungt! Men s er det alltid like godt nr man er ferdig ogs, det finnes ikke noen bedre flelse. Dagens frste mltid ble enkelt og greit kyllingfilet med en enkel salat og hummus til! Hummus er smaker ikke bare fantastisk godt, men det er ogs sunt, enkelt og passer som tilbehr til det meste. Jeg brukte en boks kikerter fra Go Green( ca. 170 g) , 1/2 kinesisk hvitlk,1 ss olivenolje, litt salt og saften av en halv sitron. Skyll kikertene godt i vann frst, fr du kjrer i kjkkenmaskin/moser med stavmikser. Tilsett olienolje og sitronsaft slik og kjr videre, slik at du fr en god konsistens. Press hvitlk og tilsett sammen med saltet, og smak deg litt frem. Kikerter er stappfulle av proteiner og fiber, og inneholder bare 125 kcal per 100 gram. Veldig fin matvare som gjerne m inkluderes i kostholdet med andre ord :)



I gr kjrte jeg en helt ny rumpevelse - og den kjenner jeg i dag for si det mildt! Alt du trenger er catslides, og et underlag som tillater at de sklir. Start som i en glutebridge, men fttene godt inn mot rumpa og bekkenet lftet opp mot taket. Stekk det ene beinet helt ut, fr du trekker det tilbake og gjentar med det andre beinet. Nr du har gjort dette 10 ganger p hver fot, da begynner virkelig moroa. N skal du nemlig strekke begge beina helt ut og trekke de inn igjen, og det SVIR. Det som er viktig huske p her er at bekkenet holdes opp under hele velsen, og at du ikke lar det falle ned selv om det er tungt. Som dere ser p ansiktsutrykket mitt p bildene under s er dette tyngre enn det kanskje hres ut som!

Topp og tights fra Better Bodies / sko fra Reebok ( lenkene i innlegget er reklamebaserte)



Jeg trener som regel om morgenen, uten spise noe frst. Men alltid med meg har jeg BCAA i den motiverende drikkeflaska mi, som jeg drikker av fr, under og etter kta. N skal jeg komme meg ut p tur med Guapo - og etterp skal jeg teste Quest-barer for finne ut hvilken som er den beste. Ikke s aller verst p en helt vanlig torsdag synes jeg selv :)

6 kommentarer

Naam, det s helt vanvittig godt ut! :)

Maten s helt fantastisk god ut!! Kjempe fin og inspirerende blogg du har :)

Ja den svir den, men jeg har en tendens til f kramper i bakside lr etter noen f ganger det er litt kjedelig :)

S godt:) Hva krydrer du kyllingen med?

S utrolig godt ut! Prvde ut havregrt med egg igr, NY FAVORITT! :-)

Hei! Tidligere hadde du hy/lavdager. L du p mye gram karb/fett p lav og hydagene? Var Lavdag p styrkedag eller treningsfri dag? Har lyst prve ut dette, men str s lite p nettet, s hper jeg fr svar fra deg=)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat