Lavkarbolapper

Finnes det noen bedre måte å starte lørdagen på enn med en fantastisk frokost. Jeg stekte lapper etter å ha gått tur med Guapo, og de ble virkelig gode. Jeg foretekker å spise det meste av karbohydratene mine rett etter trening, og i dag skal jeg trene sent. Derfor gikk jeg en oppskrift som er lav på karbohydrater nå, med egg og avocado som kilder til fett. Det gjør konsistensen på røra helt perfekt, og lappene ble satige og gode. Oppskriften ser slik ut:

 2 egg

1 medium avocao ( ca 150 g)

60 g sjokoladeprotein

2 ss sukrin

1 ts hver av bakepulver, kanel og kardemomme

Mos avocado med stavmikser. Tilsett eggene og rør godt sammen. Tilsett resten av ingrediensene og bland godt, eventuelt tilsett litt vann om du vil ha tynnere lapper. Totalt gir røra 625 kalorier, 60 g protein, 7 gram karbohydrater og 38 gram fett. Som topping lagde jeg “saus” av proteinpulver med smak av Cookies and cream og litt vann – det er så utrolig godt! Med litt mandler og sukkerfritt syltetøy ble det en helt perfekt start på dagen.

Innlegget inneholder sponsede lenker



Nå sitter jeg her og gjør den siste finpussen til Booty Bootcampen som vi skal ha i ettermiddag, det kommer til å bli så gøy! Det er over 150 (!) påmeldte så vi måtte gjøre noen endringer på det oppsettet som var tenkt. Det blir uansett masse svetting og trening av rumpa, håper å se noen av dere der også. Det er på marinen kl 1600 i dag – og helt gratis for alle som vil være med. Helt til slutt tenkte jeg å komme med et lite lørdagstips. Øvelsene under har jeg jo vist dere før – ekstremt bra for utvikling av brystmuskulatur. Men akkurat denne helgen er tightsen jeg har på meg på bildet på tilbud! Jeg liker passformen på den veldig godt, og du kan klikke den hjem her.

 Nå skal jeg skifte og klargjøre stemmebåndene til Booty Bootcamp – håper vi sees der!

6 kommentarer
    1. Disse var fantastiske!:-) Spiste de til middag nå og jeg er som deg,liker karbohydratene etter trening!:-) Disse blir nok en gjenganger!;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg