Magetrening og luksuslomper

Jeg vet av mange synes magetrening er kjedelig, men her kommer iallefall en øvelse jeg digger! Finn en treningspartner, en medisinball og to treningsmatter. Lås føttene rundt hverandre, og kjør situps med dere veksler på å gi hverandre ballen. Begge to skal helt opp og helt ned på alle repetisjonene, altså skal enten ballen eller håndflatene i bakken. V brukte en medisinball på 10 kg, for å la det brenne i magemusklene. For en ekstra challenge så gjerne ha konkurranse med partneren om hvem som klarer flest uten å gi seg!

Jeg fikk litt wild med matchinga i på treningsklærne dag, alt var grått og blått. Ny treningtights fra Kari Traa, t-skjorte og sko fra Inov-8. T-skjorta digger jeg – og grunnen til det vises bedre på bildet under. Med teksten SWEAT – PUKE – RINSE – REPEAT var det klart jeg måtte ha den! Passer perfekt til tunge økter 🙂 Synes du den var like kul som meg kan du finne den her.

Lenkene i innlegget er reklamelenker


Vi avsluttet dagens økt med å klatre litt, for monkeybars kommer garantert på neste hinderløp også. Med andre ord er det bare å øve! Hjemme fra treninga i dag ble det nok en lettvint løsning. Det er virkelig ikke noe problem å spise sunn mat i en hektisk hverdag, det handler bare om å ta de rette valgene. Jeg hadde litt ferdigstekt kyllingfilet i kjøleskapet, og sammen med speltlomper, et par egg og spekeskinke ble det virkelig luksuslopmer til lunsj!

Nå skal jeg jobbe resten av dagen – det er jo snart helg igjen! Dagene flyr virkelig avgårde synes jeg, kanskje ikke så rart når de er pakket av ting jeg synes er gøy 🙂 Ønsker dere alle en strålende og sprek torsdag!

3 kommentarer
    1. Jeg er en av de som ELSKER magetrening, jeg! 😀 Masse gode øvelser som skikkelig river i magen, og det er digg! Tenker på sixpacken som skal frem.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg