Gratis Booty Bootcamp og powerpannekaker

Jeg inviterer herved alle treningsglade trønder-jenter til gratis booty bootcamp i helgen! Jeg og min dyktige kollega Anette fra Hit The Gym skal ha en morsom og effektiv treningsøkt på marinen førstkommende lørdag. Dette er for både medlemmer og ikke-medlemmer, unge og gamle. Alt du trenger er å stille opp med treningslyst og guts, så sørger vi for resten. Bootcampen kommer som navnet sier til å fokusere på booty-trening, rumpetrening er nemlig for alle! Setemusklene er noen av de største musklene vi har, og det finnes en rekke fordeler ved at de er godt trent. Du trenger ikke å være supertrent for å være med – møt opp og bli svett, samtlidig som du henter treningsinspirasjon. Bootcampen varer fra 16-17, så kan du virkelig ta lørdagskveld med god samvittighet etterpå. Det er som nevnt helt gratis – så jeg ser ingen som helst grunn til å stå over dette. Ta med venninner, mødre, søster – eller noen andre som har lyst på litt ekstra booty-trening. Meld dere på arrangementet på Facebook her – så håper jeg å se dere på marinen på lørdag!

Innlegget inneholder reklamelenker

Etter trening er det godt med påfyll og pannekaker er en sikker vinner. Denne gangen ble det virkelig powerpannekaker med noe av det beste naturen har å by på. Her trengs ingen kunstig søtning, med bananer, dadler og honning smaker disse fantastisk godt helt naturlig. Oppskriften ser slik ut:

3 små bananer

6 ferske dadler

2 hele egg

2 scoops vaniljeprotein

4 ss mandelmel

2 ss smeltet cocosa

1 ts akasiehonning

1 ts bakepulver & en klype salt

Mos bananer og dadler god sammen med stavmikser. Tilsett resten av ingrediensene og la røra svelle noen minutter. Stek på middels varme i en teflonpanne, gjerne med litt cocosa i. Jeg fikk totalt 10 små pannekaker av denne oppskriften. Jeg toppet mine med cottage cheese, mandler og mangobiter. Helt fantastisk godt!


5 kommentarer
    1. Fin tirsdagskveld til deg snuppa <3 I dag har vært en ganske vanskelig dag for min del (jeg har startet opp å blogge igjen etter pausen min på fire dagen på grunn av det som skjedde på fredag) og jeg har derfor vært litt deppa... Det å kunne kose meg med blogginnleggene dine da, har vært helt fantastisk! jeg ønsker derfor å gi deg et stort takk for at du er du og for at du får meg til å glemme!

    2. Åh, så tilfeldig at jeg skal til Trondheim i helgen for å besøke venninner! Kanskje du ser oss der 😀

    3. Wow.. 5timers kraftanstrengelse høres helt sykt ut! Fant selv ut at jeg skulle tøffe meg med å bli med i mitt første løp (halvmaraton) om 5 uker, og startet på treningsprogrammet til runnersworld for 1:30 halvmaraton denne uka. Litt vel tungt siden jeg må trene med kraftig kalorideficit siden jeg må ned 10kgish for å ha sjanse på den tiden, men det er veldig bra program!
      1:30 halvmaraton: http://rw.runnersworld.com/challenge/plans/half/break-130.pdf
      1:45 : http://rw.runnersworld.com/challenge/plans/half/break-145.pdf
      2:00: http://rw.runnersworld.com/challenge/plans/half/break-200.pdf
      De er 12ukers, men er jo bare å hoppe inn et sted så får man i hvert fall trent godt 🙂 Siden jeg egentlig er alt for dårlig trent til 1:30 halvmaraton nå, samt alt for få karbohydrater i treninga så bruker jeg kalde post-run bad for å kutte ned på restitusjonstiden.. Er ekstremt effektivt og kan anbefales!
      Lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg