Fredag med kylling- og kokossuppe

Fredag igjen! Ukene bare flyr avgårde, og den første helga i september er her allerede. For min del betyr det at Toughest venter i morgen, og jeg må si at nervene virkelig har begynt å komme. Når jeg ser klipp av løypa er det noen hinder jeg virkelig får sug i magen av, det blir nok et adrenalin-kick uten like! For at jeg ikke skal være støl har jeg bestemt meg for å ta treningsfri i dag, men heller trene denne karen litt:


Jeg elsker å se på Guapo løpe ute i det fri, det lyser av han hvor glad han er. Snart skal jeg ta han md på ny helgetur ute i det fri, og til da skal jeg handle litt mer varme klær. Da vi var i Sjoa ble det litt kaldt til meg, og jeg klarer ikke å kose meg like mye når jeg fryser. Så et nytt sett med ullundertøy skal bestilles, jeg klarer bare ikke å bestemme meg for farge! Blå, rosa, grå og turkis er valgene, og jeg tror jeg heller mest mot turkis eller grå akkurat nå. Men siden jeg er tidenes vinglepetter tar jeg gjerne i mot hjelp fra dere om hvilken dere ville ha valgt!

 

 

 

Blå / rosa / grå / turkis ullundertøy fra Kari Traa sin nye kolleksjon finner dere ved å trykke på lenkene. ( lenkene er reklamebasert)

Over til en annen ting som varmer – nemlig kyllingsuppe! En mettende og sunn rett som er enkel å lage. Stek kyllingfilet i en dyp panne, med chili og hvitløk. TIlsett grønnsaker av ønske, jeg valgte squash, vårløk og paprika. Når grønnsakene har fått stekt seg ferdig heller du over en hel boks med kokosmelk, og lar det koke opp. Smak til med salt og pepper. Skru ned varmen og la suppen putre i ca 5 minutter før du serverer. Jeg hadde enkelt og greit et par knekkebrd på siden, men Philadelphiaost på. Så godt – så enkelt!




Nå skal jeg pakke kofferten og gjøre meg klar for ei helg i Oslo! Riktig god fredagskveld alle sammen 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg