Kyproskos

Selv om vi er på treningstur er det ingen tvil om at vi  er flinke til å kose oss også. Hver dag går vi 1 time til og fra stranden, det er jo så fint å gå ved sjøen! Det er mange strender nærmere også, men vi vil jo helst på den fineste samtidig som vi ikke sier nei takk til ekstra cardio. Jeg er gjennomvåt av svette hver gang vi kommer frem, da er det digg å bare hoppe rett ut i det blå vannet. Jeg skal ikke påstå at det er særlig avkjølende, men godt er det uansett!

Topp og shorts fra Better Bodies / caps fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)



Turn er kanskje ikke min sterkeste side, men jeg gjør mitt beste likevel. En annen ting som motiverer meg til å gjøre mitt beste er lesestoffet på stranden. Jeg er allerede gjennom Født til å løpe, og jeg kjenner hvor utrolig gira jeg er på å løpe et nytt halvmaraton. Boka fikk virkelig løpelysten til å komme på et blunk! Nå er godt på vei inn i Helvetes uka av Erik Bertrand Larsen, og jammen tror jeg at jeg skal ta en helvetesuke når jeg er hjemme igjen. Jeg må bare bli ferdig meg Toughest først, som faktisk er neste lørdag allerede! Så kan jeg begynne planleggingen av en uke med helvette, for å bli en bedre meg! Begge bøkene kan du finne her.

Men før helvetesuka braker løs har jeg store planer om å nyte resten av ferien min her i Kypros først. Etter styrkeøkta ble det yoghurtis toppet med frukt, bær og nøtter som belønning. Herregud så godt! Faktisk tror jeg det er sommerens første is for min del, DET sier litt det. Jeg får gjøre mitt beste for å ta det igjen disse dagene 🙂


Nå skal jeg klappe sammen maskina, og gjøre meg klar for en time svetting i sola før vi kommer oss til stranda. Finfin lørdag i vente med andre ord 🙂 God helg folkens!

4 kommentarer
    1. Høres ut som en bra dag med innslag av litt forskjellig 🙂 Spennende å høre at du skal teste ut Helvetesuka. Har lurt litt på den selv, så det blir spennende å følge din helvetesuke og dine erfaringer gjennom og etter den 🙂 Kos deg videre på tur og nyt ferien! 🙂

    2. Det høres ut som du har hatt en veldig bra dag! Så spennende at du skal teste ut Helvetesuka, gleder meg til å se hvordan det går, har nemlig lurt på om jeg skal gjøre det samme 🙂 Kos deg masse videre og nyt ferien! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg