Sjoa rafting

For en helg vi har hatt! Etter turen til Snøhetta kjørte vi rett til Sjoa Rafting, og ble der resten av helgen. Det levde virkelig opp til forventningene, og vi hadde det rett og slett superbra hele helgen. Før vi skulle rafte må jeg ærlig innrømme at jeg var litt smånervøs, men det gikk selvfølgelig helt fint. Vi fikk jo god opplæring på forhånd, og guidene var veldig dyktige. Jeg var mest fornøyd med at jeg klarte å holde meg i båten hele turen – klamret meg fast for harde livet. Godt jeg har trent litt armer på forhånd! Raftingen var virkelig gøy, og istedet for at jeg skal forklare det kan jeg heller vise dere bildet av det:

Sponset opphold




Som dere kanskje skjønner av bildene var det virkelig et adrenalinkick! Vi har selvfølgelig ikke bare raftet hele i helga, resten av tiden har vi bare brukt på å kose oss. Leiren var kjempefin, og sammen med gutta mine kunne jeg ikke gjøre annet enn å stortrives meg på den idylliske plassen. Jeg er egentlig alt for dårlig til å feriere i Norge, vi har jo så nydelig natur her til lands som virkelig bør utnyttes. Rundt er det også fine turområder, så Guapo har kost seg hele helgen han også!


Jeg skal ikke skryte på meg at vi bare har vært i aktivitet hele helgen, vi har tatt oss tid til å slappe av også. Med boblebad rett ved elven, god mat og drikke har det vært en perfekt start på ferien!



Guapo var litt misfornøyd med at han ikke fikk komme opp i badestampen med oss!



Jeg som er over snittet sær på mat hadde faktisk kjøpt med proviant for hele helgen, i tilfellet jeg ikke fant noe å spise der. Det ble ikke noe problem for å si det sånn, matserveringen får toppscore og jeg har med alle proteinbarene hjem igjen. Vi var så heldige å få oppholdet sponset, men vi har allerede tenkt å dra tilbake igjen dit senere. Det frister veldig til gjentakelse, og Sjoa Raftig har en hel masse andre aktiviteter jeg har lyst til å prøve en annen gang. Vil dere lese mer om aktivitetene kan dere sjekke hjemmesiden deres her, eller facebook-siden her. Nå skal jeg pakke om bagene, i morgen er det nemlig avreise til syden! Gud, så fantastisk det er med ferie 🙂 Ha en fortsatt fin søndag da dere!

10 kommentarer

Siste innlegg