Motivasjonsboost og mine aller beste pannekaker

Hei dere og riktig god søndagskveld! Min søndag har vært helt fantastisk, jeg har både løpt, trent styrke og gått langtur med Guapo. Grunnen til at jeg er så ekstremt treningsmotiert i dag er fordi jeg fikk noen nye bilder fra coach Arve i går, de ble lagt i glemmeboken etter konkurransene i fjor. Bildene er tatt et par uker før fjorårets konkurranser, og guess what? Jeg har bestemt meg for å stille igjen. Våren 2015 er mitt neste møte med scenen – men denne gangen blir det nok ikke bikini fitness. Jeg kjenner jeg er SÅ gira og motivert til å kjøre på fremover nå, dette må bare blir bra!

Outfit fra shooten er fra Better Bodies som har fått inn en utrolig lekker høstkolleksjon som du finner her. (lenkene i innlegget er sponset)


Etter all den treninga ble det endelig mat når vi kom ned fra Geitfjellet. Proteinpannekaker og smoothie var det som fristet – så da ble det jammen det også. Pannekakene var faktisk de beste pannekakene jeg noensinne (!) har laget, så ikke nøl med å prøve disse! Oppskriften ser slik ut:

3 hele egg

3 modne bananer

1 boks kokosmelk ( 400 g )

60 g vaniljeprotein

200 g havregryn

1 ss smeltet cocosa

2 ss sukrin gold

1 ts bakepulver

1 ts kanel og 1 ts kardemomme

Pisk egg lett sammen med sukrin. Mos bananene med stavmikser og tilsett i røra. Tilsett resten av ingrediensene og bland godt, før du steker i en teflonpanne med litt olje på middels varme.

Smoothien ble også supergod, og oppskriften er lekende enkel. Alt du trenger å blande i en blender er:

3 bananer

400 g frosne jordbær

2 egg

2 ss sukrin gold

1 boks mager vanilje kesam

Med dette har du alt du trenger til en perfekt søndagsdate ute i kveldssola. Nå er jeg iallefall 100% klar for ei ny treningsuke, og jeg håper det samme gjelder alle dere!

21 kommentarer
    1. Hei
      Hva mener du med en boks kokkosmelk? For jeg har to bokser i skuffen min og det er forskjellig mengde i dem 🙂

    2. Så fantastisk flink du er! 🙂 Gleder meg allerede kjempe masse til å følge deg frem mot konkurransen 🙂

    3. Hey!
      Unfortunately I don’t understand everything you wrote in this post, but I understood some things and through the pictures. It’s really a great post! I am also following you on Bloglovin, maybe you wanna do the same?
      xoxo Jennifer

    4. Ååh!! Håper på body!! ;D Hva er planene for høsten nå da? Bygge? Når Begynner du eventuelt på diett?:)
      Du ser hvert fall kjempe bra ut!! Hva som gjør at du vil stille igjen? Og hva tenker du angående post competition slik som etter de forrige konkurransene?? :):)

    5. Ida: Jeg ble kjempemotivert av bildene, pluss at jeg alltid motiveres å sette meg nye mål å jobbe mot. Høsten skal bli brukt til å trene bra, og diett blir nok fra 1. januar. Etter konkurransene gikk det mye bedre andre gang enn første, og jeg har lært utrolig mye siden da så det går nok fint 🙂

    6. Så sykt skøy at du skal stille i konkurranse igjen 🙂 Gøy å ha et overordnet mål å sikte seg inn på. Og dette må jo være perfekt for deg som er SÅ dedikert til trening! 🙂 Du er superflink! 😀 Pannekakene så dessuten rågode ut! Ha en fin ukesstart 🙂

    7. WOW, stunning bilder av det Nora! Har ikke vært på bloggen din på flere dager, men du er så flink til å oppdatere at det er masse å lese/se.
      Kjempekult treningstøy og det sitter knall. Men hva slags sportsbh sverger du til?
      Jeg synes det er så vanskelig å finne noen bra sportsbher som sitter fint rundt brystet uten å bulke det til enten over eller under strikken, i tillegg til at den er behaglig og sitter bra under skikkelig hardtrening.
      Skal prøve å være på bloggen din hver dag.

    8. Må bare få snike inn litt skryt jeg også! Jeg følger flere “fitnessblogger” som jeg er innom opptil flere ganger hver dag, men ingen er så flinke til å oppdatere med interessant og motiverende lesestoff og bilder som deg Nora. Og så mye god mat du lager!
      Gleder meg til å følge deg til nok en konkurranse, stå på! <3

    9. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne komme med noen tips til turområder rundt om i Trondheim? Ser du går en del ute i friluft. Jeg elsker det selv, og flyttet nettopp hit, så setter pris på litt hjelp!

    10. Ingrid Kjærstad: ladestien, bymarka og estenstadmarka er store favoritter. Spesielt liker jeg også gå fra byen og til Geitfjellet. Velkommen til verdens fineste by 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg