Blytung brystøvelse & lompekjærlighet

Som vanlig har jeg startet mandagen min med det jeg liker aller best – trening! I dag ventet bryst og skuldre og jeg fikk virkelig kjørt meg i dag. På Hit the Gym har jeg flere dyktige kollegaer, og i dag kom Ronny bort til meg mens jeg kjørte benkpress og ga meg en skikkelig utfordring. Pushups har aldri vært tyngre enn dette! Denne typen pushups utføres ved å sette en benk forran smithmaskina, og feste vekt rundt livet. Heis den godt opp slik at vektskiva ikke treffer bakken. Senk ned til brystkassa treffer stangen og press opp igjen, prøv å unngå å svaie i korsryggen. Dette var den første gangen jeg prøve og jeg tok 3 sett med 7 repetisjoner med en vekt på 20 kg rundt magen. Dette trener også core-muskulaturen godt, så her får du mer bang for the bucks. Gøy å prøve nye øvelser!

Kompresjonstights fra Skins / topp fra Better Bodies / sko fra Inov-8 (annonselenker)


Jeg måtte ha noe kjapt påfyll etter økta i dag, Guapo må jo også få trimme litt før jeg skal på jobb. Derfor ble løsningen havrelomper med “sjokoladepålegg” og banan. Sjokoladepålegget er egentlig bare 1,5 scoop sjokoladeprotein, sukrinmelis og litt vann – men smaker supergodt! Det gjør i allefall de nye lefsene fra Buer, jeg synes personlig de smaker litt bedre enn speltlompene. Når de i tillegg har litt mer proteiner, litt mindre kalorier og er litt billigere – da blir valget ganske så lett! Hvem skulle noensinne ha trodd at jeg ville bytte ut speltlompene? Hvis Buer hadde begynt å lage søtpotetlomper også, DA hadde jeg blitt lykkelig da. Men jeg er ganske så lykkelig for disse også, så enkle og så gode å ha i en hektisk hverdag. Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb. ha en sprek start på uka alle!



 

 

4 kommentarer
    1. Wow, det så tungt ut!
      Bor på en liten plass, skulle ønske de solgte sånne her også.. Får holde med speltlompene så lenge!

    2. En dag uten lomper, er en dag uten…mening? haha, jeg fant ikke noe som rimte som det ble noe poeng ut av 😛
      Den brystøvelsen så helt jævelig ut! 😛 Må testes ut!
      Jeg beundrer deg, Nora! Du er helt rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg