Kickstart

Hei dere! Jeg har virkelig hatt en kickstart på denne uka – og det lover godt for fortsettelsen. Først en god treningsøkt etterfulgt av intervaller, da kan det nesten ikke bli bedre. Jeg kjørte et par beinøvelser i dag som jeg liker godt og ikke har vist dere før. Øvelsen under blir litt som en ettbeins beinpress, bare at vinkelen blir mye brattere. Da kjennes det ekstra godt i setemusklene synes jeg! Legg deg under stanga i smith-maskina, og før beinet hele veien ned til brystet slik dere ser under.

Topp fra Mitchi / tights fra Better Bodies / sko fra Inov-8 (innlegget inneholder annonselenker)

Gluteham raise er en fantastisk øvelse, men det er mange senter som ikke har maskina. Da gjelder det bare å improvisere litt, så blir det tilnærmet likt! Plasser en rygghev mot en ribbevegg, og fest bena i veggen. Trekk deg så opp ved hjelp av setet og bakside lår, og husk å skvis godt sammen på toppen.


En god treningsuke må selvfølgelig starte med godt påfyll også, så jeg gikk rett hjem for å lage en stor skål med sjokoladegrøt. Først koker jeg havregrøt på vanlig måte med sukrin, og tar den av plata mens den fortsatt er litt vannete. Så rører jeg inn en scoop med sjokoladeprotein og rører godt. I dag toppet jeg med vaniljekesam, gojibær og sukrin gold. Gojibær smaker ikke bare fantastisk godt, men har en rekke bra egenskaper også. Fulle av aminosyrer, inneholder mer c-vitamin enn appelsiner, mer jern enn spinat og mer betakaroten enn gulrøtter. Superbær med andre ord – og du kan klikke det hjem ved å trykke her.


Nå er det Guapo sin tur til å bli trent – så vi får komme oss ut i sola! Ha en fin da alle sammen, og sørg for å få en sprek start på uka!

11 kommentarer

Siste innlegg