Uteøkt mot Toughest

God morgen! Jeg rakk ikke å poste det i går, men her kommer bilder og film fra en av uteøktene vi kommer til å kjøre fremover. Det er faktisk skikkelig gøy å trene på denne måten, og ikke minst veldig annerledes enn hva jeg er vant til. Klatre i stativ, hoppe på et bein mellom stokker, løpe over stokker så raskt som mulig, dipswalk, hopping i sand, chins i ringer og masse annet gøy er på lista vår, og pulsen går virkelig opp av disse øktene. Men uten at jeg skal skrive mer tenker jeg at bilder og film forklarer bedre – så her er en liten smakebit av Team Hit sin trening mot Toughest!

Topp fra Better Bodies og tights fra Skins (annonselenker)







Helt til slutt denne fredagen kommer en liten videosnutt av meg og noen av teamjentene, håper det inspirerer til litt utetrening for alle dere i helgen også! 

4 kommentarer
    1. hehe så artig at dere har tatt i bruk den banen, hadde en steinbra styrkeøkt der alene tidligere i uka og skal tilbake i dag 😉 herlig at byen har fått slike utebaner som er tilgjengelig for folk uten tilknytning til noe IL! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg