Singelpizza og Toughest

Jeg vet mange synes det er kjedelig å lage middag til bare seg selv. Nettopp derfor ender man ofte opp med nettopp kjedelige middager også – men sånn trenger det ikke å være! Jeg er fan av raske, smakfulle og sunne middager selv om jeg som oftest spiser de alene. Singelpizza er et perfekt tips hvis du trenger en enkel middag, og den er like god på en mandag som på en fredag. Bunnen består av 70 g havregryn, 1 egg og 1 dl vann. Fordel til en sirkel på bakepapir og stek midt i ovnen på 200 g i ca. 20 minutter. Ta den ut og fordel 2 ss mager kesam og 1 ss pesto over. Deretter legger du på fyllet, jeg brukte fersk sopp, en halv pakke kyllingpålegg og mozarella på toppen. Inn i ovnen igjen i ca 10 minutter, før du tar den ut og nyter. Topp gjerne med ruccola – det setter prikken over i’en i mine øyne.


I dag begynte endelig det nye treningsregimet frem mot Toughest i september! Opplegget er knallhardt, med masse styrketrening, cardio og to uteøkter i uka. Vi begynte med styrketreninga i dag, og jeg gleder meg virkelig til å ta fatt på dette. Masse nye øvelser er med, blandt annet pushups med vekter. Under har jeg 30 kg på ryggen – og det var dødstungt! Jeg gleder meg til å vise dere mye av den varierte treningen fremover, og ikke minst gleder jeg meg til en treningssommer sammen med de flotte teamjentene mine. Vi kommer til å ha det så GØY denne sommeren, med masse svette og sikkert noen tårer.



3/5 medlemmer i Team Hit mot Toughest!

Formen er fortsatt ikke 100% her, men feberen har gitt seg og jeg føler meg mye bedre. Men jeg kjørte litt roligere i dag for å la kroppen venne seg til trening igjen etter mange dager med treningsfri. Det er viktig å lytte til kroppens signaler vet dere, det har man alltid mye igjen for. Nå skal jeg slappe av på sofaen resten av kvelden – håper dere har hatt en knallbra start på uka alle sammen!

7 kommentarer

Siste innlegg