Bursdagsjente

I dag har jeg hatt en koseøkt på rygg og skuldre, resten av tiden har jeg brukt som dere ser på bildene over. Jeg har nemlig bursdag i dag, og da skal man jo gjøre det en liker aller best! I dag blir jeg hele 25 år, og er halvveis til 50. Jeg har kapret drømmejobben og drømmemannen i Guapo – så da kan jeg ikke si meg annet enn strålende fornøyd! I tillegg er jeg jo så heldig å ha en fantastisk familie også, som har stelt i stand bursdagsmiddag til meg. Mamma vet som vanlig akkurat hva jeg liker best, så jeg fikk servert grillet kyllingfilet, søtpotetbåter og salat med hvitløksdressing av mager kesam.


Når det er bursdag må det selvfølgelig til med en skikkelig dessert, så nå ligger jeg her og blogger i sofaen hjemme hos mor og far mens de steller i stand. Kaker, is og sjokolade blir alt annet en feil, og det hører virkelig med på bursdagsfeiring! Nå skal jeg sette tennene i herligheten dere ser under, håper dere har en like flott onsdagskveld som meg 🙂


6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, spreking! 🙂
      Hvordan uttaler du navnet på valpen, forresten? (og nå avslører jeg sikkert min totale uvitenhet, da navnet sikkert er hentet fra et eller annet…) Og hvor er den lille tassen når du er på skolen, jobb eller trening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg