Lykkerus og livet leker


Om jeg ikke gliste mye fra før så gjør jeg det iallefall nå! Jeg har faktisk ikke ord jeg, over hvor glad jeg er nå om dagen. Hit The Booty gikk kjempebra, og i dag har jeg hatt mine første PT-timerogså . Det har gått så bra, jeg har vært fornøyd og kundene har vært fornøyde – da kan det faktisk ikke bli bedre! Dette har jo vært drømmen min så lenge, og nå skjer det faktisk. Det er nesten litt surrealistisk, så bra føles det! Jeg tok med smilet mitt hjem og lagde noe av det beste jeg vet, nemlig havregrøt. Jeg kokte den med kokosmelk, det er så utrolig godt og ikke minst mettende. Toppet med cottage cheese, eplebiter, sukkerfritt syltetøy og mandler var det et supert påfyll for en glad PT. Nå er det andre plikter som kaller, jeg måtte bare innom og gi dere en gladlaks-oppdatering. Livet leker, og jeg er mer enn klar til å leke med!



12 kommentarer
    1. Herlig!!! 🙂 Drømmer er til for å oppfylles, og ingenting stopper deg 🙂
      Nesten så jeg vurderer å kjøre 40 mil for å få en PT-time med deg 😉 Tror det hadde vært verdt det, og mere til! STÅ PÅ 🙂

    2. Hurra! Den beste følelsen i verden er når ALT bare løsner og går riktig vei, det bare er å følge etter 😀

    3. Forresten, jeg lurte på ang de bagene i Imsdal-konkurransen, har du trukket de som fikk en av deg? Har så fryktelig lyst på en sånn 😀 Jeg merket målet mitt med Fitnessnora 🙂

    4. Hei! 🙂
      Må bare si at jeg liker bloggen din og at du er en stor inspirasjon! 🙂
      Jeg har også et lite spørsmål. Du skjønner jeg har veldig lyst til å starte med bikinifitness, og da lurte jeg på hvilken klubb du vil anbefale i Trondheim? Eller hvilke klubber det er å velge mellom? 🙂

    5. Emily B: Det er imsdal som har trukket vinnerne, og jeg har allerede fått tilbakemelding fra mange som vant. Så har du ikke hørt noe en da tror jeg desverre ikke du ble en av de heldige. Men det kommer flere konkurranser 🙂

    6. Så fantastisk gøy og virkelig fortjent 😀
      Jeg lurte på en ting: hvordan var det å jobbe med pensum ift den tiden du har hatt til å lese? Skal selv studere hos AFPT nå snart (hurra!) og har sett på det som ligger på nett. Er det som ligger på nett (hos studentene) noe man skal kunne alt om, eller velger de ut det viktigste fra de ulike emnene? Tenker på feks cellens oppbygning, sirkulasjons- og respirasjonssystemet osv 🙂
      På forhånd takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg