Lunsj og legday

Hei dere! Jeg har hatt en supertreningsøkt i dag, kjørte virkelig beina. Senere i dag er det jo klart for mitt første rumpetreningskurs Hit The Booty! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg, det kommer til å bli så gøy å lære bort triksene mine til andre 🙂 Siden deltagerne kommer til å være i fokus i kveld måtte jeg ta min egen økt tidligere, med treningspartner Lucia. På slutten av økta kjørte vi en liten utfallchallenge, med ansiktet mot hverandre. Da var det om å gjøre å flest reps helt til en ga seg. Det gjorde iallefall at jeg ville gi alt det siste som var igjen, jeg har jo konkurranseinnstinkt fra en annen verden. Det var ikke lett å komme seg opp trappa etterpå, men det gikk såvidt! Hele økta så slik ut:

Knebøy til boks 3 x 8

Legextension 3 x 10

Strake markløft 3 x 6

Hipthrust 3 x 10

Reverse hyper 3 x 12

Utfallchallenge


Limegrønn topp fra Better Bodies / logotights fra Better Bodies ( annonselenker)

Vel hjemme måtte jeg bare ha en stor lunsj, jeg var nemlig sulten som en ulv! Jeg husker ikke sist jeg spiste søtpotetmos, så nå var det virkelig på tide. Det er liksom typisk meg å ha dilla på noe en lang periode, for å så ikke spise det i det hele tatt. I vinter spiste jeg søtpotetmos hver eneste dag, så ble det plutselig stopp av en eller annen grunn. Men i dag var den altså tilbake! Fremgangsmåten er som vanlig å mose kokt søtpotet med en ss smør, en ts hvitløkssalt og litt pepper. Det smaker virkelig supergodt, og ble et kjempefint tilbehør til stekt svinekjøtt med grønnsaker.



God og mett skal jeg nå gjøre de aller siste forberedelsene til mitt første kurs som personlig trener, tenk det! Rett og slett en fantastisk onsdag 🙂

7 kommentarer
    1. Fin torsdagsettermiddag til deg, skjønne nora ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Ellers ønsker jeg deg en god dag videre!

    2. Gratulerer med PT-utdanningen din!!
      Jeg lurer på en ting ang knebøy til boks. Hva er egentlig poenget med å kjøre det på denne måten? Man kommer jo ikke så dypt, da boksen gjerne er litt høy… Så hvorfor kjøre knebøy til boks?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg