Bloggbursdag og giveaway

I dag er det tre år siden denne bloggen ble opprettet – og herregud så mye som har skjedd siden den tid. Jeg startet bloggen for å vise hva en konkurransediett gikk ut på, fordi alle så rart på meg hvis jeg sa jeg skulle konkurrere i fitness. Hva var det for noe? Jeg hadde i utganspunket ikke noe plan om å fortsette blogginga etter konkurransene i 2011, før jeg oppdaget hvilken enorm respons jeg fikk. Det var virkelig over all forventning, jeg hadde aldri forestilt meg at jeg kunne nå ut til så mange. Og det er akkurat deres tilbakemeldinger som gjør at jeg har fortsatt – og kommer til å fortsette med bloggen. Når det kommer inn mailer og kommentarer hvor jeg får høre at bloggen har motivert til styrketrening, til sunnere kosthold, til vektnedgang, vektoppgang og bedre livsstil gjør det meg så utrolig glad. Akkurat dette har faktisk innvirket karrierevalget mitt i utrolig stor grad, jeg skulle jo egentlig ta master og bli siviløkonom.  Men med å se fremgangen, gleden og forskjellen som kan utgjøres i andre mennesker sitt liv ved trening ble det plutselig klart for meg hva jeg måtte gjøre. Og her står jeg, tre år senere, ferdig utdannet personlig trener og klar til å følge drømmen. Det er faktisk en helt surrealistisk følelse, og jeg er så utrolig takknemmelig for alle dere som har vært med meg på veien hit. For det er jo faktisk nå det starter! Tenk at den 16 juni 2011 opprettet jeg bloggen med headeren under, noen som husker den? 🙂 

September samme år debuterte jeg i bodyfitness, og kunne ikke vært mer fornøyd med å åpne med en 3.plass i Stavanger Open.

Samme følelse hadde jeg etter Stavanger Open i 2013, denne gangen med en 4.plass i bikinifitness.

Og nå, i 2014 har jeg fokusert litt på andre typer konkurranser. Mitt første halvmaraton i april og Toughest i september. Jeg er 90% sikker på at jeg kommer til å stille i en fitnesskonkurranse i 2015, men usikker på hvilken klasse jeg velger. Frem til da skal jeg fokusere på masse bra trening av både meg selv og andre. Så i anledning bloggbursdag har jeg en giveaway til dere – som takk for at dere har fulgt meg og backet meg opp så lenge! Jeg har en giveaway på facebook-siden min, hvor jeg gir fem personer en gratis PT-time. Timene vil jeg holde på Hit The Gym, og jeg gleder meg til å vise dere den sykt kule arbeidsplassen min.  I tillegg vil jeg jo gi alle som ikke er fra Trondheim noe også – så jeg gir bort 1 mnd oppfølging over nett til en heldig vinner i tillegg. Alt dere trenger å gjøre er å klikke dere inn på Facebook-siden min, så kan dere delta der! Lykke til 😀

6 kommentarer
    1. Jeg husker det hele her faktisk 🙂 Var innom rett etter du hadde startet og fulgt deg siden.
      Gratulerer til bloggen, Nora. Du er utrolig flink og inspirerende.

    2. Hei Nora!
      Jeg lurte på hva du synes om proteinsparende modifisert faste, og om du noen gang har testet det ut ?
      Håper du får en fortsatt fin dag 😀

    3. Anonym: generelt er jeg imot dietter som kutter bort alt av karbohydrater. psmf er jo også ment som en quickfix – og ikke noe som skal holdes over tid. Så jeg ville heller ha fokusert på en endring av kosthold enn å kjøre på med en diett som bare skal holdes over kort tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg