Diskoøkt

I dag hadde jeg en skikkelig diskoøkt. Du vet de øktene der du bare surrer rundt på gymmet uten å egentlig ha noe mål og mening om hva du skal gjøre? Så bare løfter du litt på noen vilkårlige vekter uten å ha noen plan for akkurat hvorfor. Jeg har tatt en liten pause fra programmet mitt nå fordi jeg må legge mer vekt på å lese denne uka, og tar treninga litt som den kommer. I dag endte opp med å gjøre noen skulderøvelser, litt armer og mage før jeg fant ut at jeg like gjerne kunne dra hjem. ALLE øktene kan ikke være like bra alltid, og noenganger synes jeg faktisk de dårlige øktene lærer meg å sette enda mer pris på de gode. Grunnen til at jeg ikke var helt der jeg skulle være i dag er nok at jeg bare tenker på eksamen, og hodet var dermed ikke helt med på treninga. Jeg kan nemlig ikke få presisert nok hvor mye hodet har å si når det kommer til trening, det er viktigere enn vi tror! Det er som regel hodet som gir seg før kroppen, så det er viktig å være 100% fokusert på trening. Jeg tenkte iallefall at jeg kunne vise dere en bra øvelse selv om økta mi ble bra, og det er enarms skulderpress:

Tights / topp / sports-BH (innlegget inneholder annonselenker)



Selv om økta ikke var superbra ble det iallefall bra påfyll etter trening. Speltlomper med egg, kaviar, markrell i tomat og masse digge grønnsaker. Så fantastisk godt og så enkelt! Jeg er helt avhengig av enkle løsninger nå om dagen, sånn at jeg får mest mulig tid til lesing. Det betyr at bloggen blir litt nedprioritert om dagen også, men nå er det faktisk bare 6 dager igjen! Etter den tid lover jeg å ta meg sammen igjen, jeg har jo en skikkelig bra treningssommer i vente. Med Toughest som krever ekstremt mye allsidighet og en fotoshoot som krever en lavere fettprosent enn jeg har nå har jeg mer enn nok å henge fingrene i 😉 Gleder meg til å ha dere med på veien!

Ønsker dere alle en bedre start på treningsuka enn meg!

7 kommentarer
    1. Trener vanligvis gjennom SiT i Trondheim og det er ikke noe galt med det, men har bestemt meg for at jeg fra høsten av melder meg inn på Hit the gym 🙂 Gleder meg allerede 😀

    2. Når du ender opp med slike dager, er det fordi du ikke har forberedt deg? Pleier du å lage en plan for dagen og notere vektene du bruker eller er du så erfaren at du tar det på sparket og hele tiden husker hva du løftet sist?
      Jeg spør fordi jeg er helt avhengig av en plan og dagboka mi, hvis ikke blir det bare tull, men de fleste jeg ser trener uten og de ser jo veldig målrettede og dedikerte ut. 🙂

    3. kettleBente: jeg har tatt pause fra programmet mitt frem til eksamen, så ja – det er fordi jeg ikke hadde noen plan ja Failing to plan = planning to fail, det vet jeg jo egentlig 😛

    4. Jeg hadde eksamen denne helga som var. Var kjempe nervøs, men det gikk utrolig bra 🙂 Ikke noe å stresse over, det kommer til å gå fint!! Lykke til 😀

    5. Har sånne disko-dager på treninga selv om dagen. Gidder ikke følge programmet mitt :P.. men tro det eller ei så har jeg faktisk slått noen nye rekorder :D! Har du noen gode øvelser for under-armene 🙂 ? Føler de kan bli litt sterkere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg