Skole og softis

Jeg har vært på skolen i hele dag, og syntes jeg fortjente noe skikkelig digg i sola. Softis fristet veldig, og jeg gikk for den litt sunnere varianten. Den er faktisk helt sinnsykt god, og har du ikke prøvd den enda anbefaler jeg at du gjør det ASAP. Alt du trenger er frossen banan i skiver og sjokoladeprotein. Jeg bruker ca 10 g protein per 100 g banan, da jeg synes det gir den optimale konsistensen. I dag ble det 300 gram banan og 30 g protein, supert påfyll i sommersola. Legg banan og protein i en bolle, tilsett bittelitt vann og bruk en stavmikser til å mose godt sammen. Har du ikke stavmikser kan du også bruke håndmikser, men av erfaring vet jeg at det fort kan bli litt søl på kjøkkenet. Som saus har jeg bare blandet ut litt ekstra sjokoladeprotein med vann, og toppet med friske bringebær. Sunnere lørdagskos på sitt beste!




Dette er som nevnt den siste skolehelga med Akademiet for Personlig Trening, og alt neste helg er det eksamen. Tiden har gått så ufattelig fort, jeg synes jeg nettopp startet på kurset!  Men når jeg ser tilbake har jeg jo lært utrolig mye, og ikke minst hatt veldig mange bra helger på skolebenken. Med så bra forelesere og så fantastiske klassekamerater er det jo helt umulig å ikke smile!



Viktig å leke litt i pausene 🙂

Nå skal jeg ta med Guaposen min ut på velfortjent langtur, før det blir sofatjeneste. Smågodet er allerede kjøpt inn, og jeg skal bare lade opp batteriene til en ny skoledag. 100% fokus denne siste uken, sånn at jeg kan få et best mulig resultat på eksamen. Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!

3 kommentarer
    1. Så morsomt at du snart er ferdig med utdannelsen, jeg blir skikkelig glad på dine vegne. Jeg bare lurte på hva som gjør Hit the gym så bra som du sier, er det noe spessielt?
      Ha en fin dag i sola<3

    2. Har aldri vært innom bloggen din før, men etter å ha sett så mange spennende tips til sunne, enkle og smakfulle måltid – ja, der fikk du nettopp en ny følger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg