Colour me happy

Farger gjør meg så glad! Det gjelder både klær og matvarer, det gir liksom litt ekstra energi med masse farger. Spesielt synes jeg det gjelder treningsklær, for det er jo helst på trening jeg ønsker ekstra energi. Det gir ekstra motivasjon når jeg føler meg fresh på trening også, så en fargerik treningsgarderobe er et must for min del. Det blir så kjedelig med bare sorte klær på trening, spesielt nå som sommeren står for døren. Heldigvis har det dukket opp en hel masse fargerike plagg i det siste, og jeg har allerede fylt opp en ny handlekurv hos X-life. Under er noen av plaggene jeg har bestilt, ikke rart jeg gleder meg til de dumper ned i postkassen!

 

1. Rosa løpeshorts fra Craft her 2. Orange genser fra Mitchi her 3.Blå t-skjorte fra Kari Traa her 4. Turkis t-skjorte fra Kari Traa her  5. Gul løpeshorts fra Mitchi her 6. Korall singlett fra 2XU her (adlinks)

Det som gir like mye energi og glede er matvarer med mye farger. Fargerike matvarer er ofte sunne og er rike på antioksidanter også, spesielt når det gjelder frukt, bær og grønnsaker. Akkurat disse matvarene er det mye av for tiden – og jeg tror ikke jeg vet av bedre sommersnacks. Stiller det aller meste av søtsug, men noen ganger trenger man bare litt ekstra sjokolade i livet også. Selv om det er helligdag venter jeg til lørdag med ekte sjokolade, men heldigvis finnes det sunne alternativer i mellomtiden! Jeg lagde sjokoladekrem til lunsj i går, og denne kan fint nytes som frokost eller dessert også.  Forhåpentligvis har du ingrediensene i skapet, alt du trenger er nemlig dette:

 1 boks fullfett kokosmelk

1 scoop sjokoladeprotein

1 ts kakao 

1 ss sukrin

Bruk kun den stive delen av kokosmelken, og bland dette sammen med resten av ingrediensene. Hell over i en skål/kopp og topp med det du ønsker. Jeg gikk for peanøttsmør, jordbær og banan – uslåelig kombinasjon! Det var dagens frokosttips, nå skal jeg ut på tur i sola med Guapo. Ha en strålende fridag alle sammen, nyt den!





 

9 kommentarer
    1. Supert tips 🙂 Hvor mange kcal, fett,kh oh protein er det ca når man bare bruker den stive delen? 🙂

    2. Helt enig, freshe farger motiverer!
      Jeg har ett lite spørsmål jeg har lurt på lenge, og siden du snart er PT så tenkte jeg å spørre deg!
      Hva anbefaler du av treningsprogram for å fjerne “muffin top” ? Jeg sliter veldig med dette, og har i tillegg fett på hoftene som er stuck der, føles det som.. Har hørt veldig mye forskjellig fra folk, som at man skal skille styrketrening og kondisjon, trene styrke først så kondisjon og andre veien. Har også hørt at basisøvelser(som jeg driver med nå) er det beste, men også at det å trene spesielle muskelgrupper er effektivt. Blir veldig forvirret, så jeg lurer på hva DU gjorde for å komme forbi hindre som “muffin top” og hoftefett?
      Håper veldig på svar!

    3. Hei!
      Vet du hvor dyrt det er å trene på Hit The Gym? Jeg flytter til Trondheim nå i sommer og har lyst å sjekke det ut. Problemet er bare at studentbudsjettet er trangt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg