Lompefest


Det er lørdag – og da er det på plass med en liten fest. Jeg drikker nesten aldri alkohol, men en matfest tar jeg mer enn gjerne! En lompefest er supert på en lørdag, og lomper er akkurat det jeg har med meg på skolen i helga. Sikkert ikke like vakkert dandert etter å ha blitt med i matboksen, men jeg satser på at de smaker like bra frem til lunsj! Alt du trenger er en pakke speltlomper, en boks mager kesam, en pakke kokt skinke, spinat og purreløk. Press en kinesisk hvitløk og rør godt inn i mager kesam, sammen med en ts salt. Fordel over en speltlompe, legg på fersk spinat og purre og kokt skine på toppen. Du kan spise som wraps ved å rulle de sammen, eller skjær de opp som jeg har gjor her. Bruk gjerne tannpirkere for å holde de på plass. Er ikke dette en skikkelig lompefest så vet ikke jeg!





Som om det ikke holder at jeg er matvrak har Guapo blitt det samme allerede. Han står alltid igjen med masse ris på snuten, men det er iallefall bedre enn å få ris på rompa. Fantastisk humor en tidlig lørdagsmorgen, nå venter skole og terping på baseøvelser. Ha en sporty lørdag alle sammen 🙂

9 kommentarer
    1. Nam, det så godt ut! Dumt spørsmål kanskje, men hva gjør du med Guapo når du er på jobb/skole? Vurderer å kjøpe meg valp selv, men er så usikker på hvor lang tid det tar før den kan være hjemme alene osv :–)

    2. Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din og det har jeg gjort lenge! Jeg er ei 17 år gammel jente som ikke ønsker å bygge kropp, men som liker å trene. Jeg titter alltid innom bloggen din for litt inspirasjon hvis jeg ikke mangler lyst til å trene og jeg ender alltid opp med å dra en tur på trening likevel! Du er en utrolig inspirasjonskilde og jeg må bare si at jeg tror du blir en fantastisk personlig trener! Håper du fortsetter å blogge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg