Personlig trener på Hit The Gym!

Ikke rart jeg smiler – jeg begynner nemlig som personlig trener på Hit The Gym i august! Jeg er så glad for denne muligheten, å kunne ha PT-timer på byens feteste gym. Ikke bare har gymmet alt av utstyr man kan ønske seg og ser fantastisk ut, men miljøet der er så utrolig bra. Det gjelder selvfølgelig for medlemmene, men også for de som jobber der. Da gymmet åpnet i oktober ble noen av byens beste personlige trenere håndplukket for å jobbe der, og jeg føler meg priviligert som også får lov til det. Det kommer til å bli så bra – jeg gleder meg som en liten unge til å komme i gang! Alt jeg har lært om trening og kosthold har gitt meg så mye på så mange plan i livet, og jeg gleder meg til å kunne lære bort det samme til andre. Jeg har så mange ideer dansende rundt i hodet, teknikk-kurs, bootcamps, felles cardio-challenges og rumpetreningskurs er bare noe av det jeg har lyst til å gjøre – og nå har jeg verdens beste plass å gjøre det på. Ingen tvil om at dette blir A-W-E-S-O-M-E, det gledes! Så håper jeg selvfølgelig mange av dere blir med, å bli sterkere sammen på Hit The Gym!




16 kommentarer

Siste innlegg