hits

Lettvint lunsj og intervall-challenge


Sndagsmorgen betyr ikke alltid sove lenge, i allefall ikke nr skolebenken venter. I dag slumret jeg s lenge med alarmen at jeg ikke hadde til til lage meg matbokser som jeg vanligvis gjr. Men en sunn lunsj trenger ikke vre vanskelig i det hele tatt, og kan vre ferdig p et par minutter. For meg ble det en boks mager kesam, havregryn, mandler og bananer denne gangen. For gjre det litt ekstra godt drysset jeg sukrin over og la ved noen jordbr. Det gledes til lunsj allerede! Og det er enda bra en god lunsj venter, for jeg trenger virkelig all energi jeg kan f for f med meg all informasjonen p skolen. Jeg elsker vre student hos AFPT, men det er faktisk mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Men jeg m bare bite tenna sammen og gi alt de siste ukene, s gr forhpentligvis eksamen fint :) Jeg skal jo selvflgelig klare dette, alt annet er uaktuelt. Kan nesten ikke tro at jeg er ferdig utdannet personlig trener snart, det skal bli s utrolig gy hjelpe andre mennesker med n treningsmlene sine!

Kompresjonstightssom vanlig og i t-skjorte som er p tilbud hos sponsor X-life n.

I kjent sndagsstil m jeg jo komme med en ny cardio-challenge for uken som venter! Denne gangen er det intevaller som gjelder, og utfordringen er ikke akkurat liten denne gangen heller. Denne kommer til bli tff, det er jeg fullstendig klar over. Men sommeren kommer fort, og ikke minst er det jo 17.mai neste helg. Da kan det vre greit ha lpt litt p forhnd - s jeg hper dere blir med! Denne utfordringen heter #4dager4x4 - og den er desverre like ille som den hres ut som. Fra i morgentidlig og til sndagskveld skal det gjennomfres fire intervallkter, hvor man lper fire drag p fire minutter. Jeg tror aldri jeg har kjrt 4x4 mer enn to ganger i uka fr, s jeg kjenner jeg gruer meg litt til dette! Men jeg skal klare det, jeg blir jo alltid s motivert av se at dere blir med p utfordringene jeg legger ut ogs :) Gjerne hashtag #4dager4x4 p instagram, og bruk denne sndagen til lade opp til ei sykt bra treningsuke! Er dere med p challenge sprekinger?

21 kommentarer

Lykke til! Tror du klarer det :D

Oh yaeh!

Jeg er med. Elsker 4x4, men har heller aldri lpt den 4 ganger p en uke.

Wow! Eg har sprunge 4x4 intervaller 3 ganger i lpet av dei siste 4 rene. Haha ;)

Alle den siste mneden, vel og merke. Lykke til, en knallhard challenge - men eg tviler ikkje p at du og mange andre klarer det med stil :D

Denne er nok litt for tff for meg tror jeg, men jeg trener hard cardio/intervaller 2-3 ganger i uken, ved siden av styrketrening. Men gjr det litt p min egen mte.. bakkelp ute er en ting jeg kjrer. Da lper jeg opp bakken, gr ned og lper og snn fortsetter jeg minst 10 ganger. Evt. liten pause, fr jeg kjrer 10 nye... men bakken er ikke lang alts. Holder p slik i rundt 20 minutter. Mlet er klare kjre dette i 30 minutter fr sommeren/Juli.

Som variasjon gr det i litt forenkla burpees, 20 stk. s liten pause, 20 til og snn fortsetter jeg til jeg har gjort 5x20 stk. Dette er mer enn nok hardt for meg, men disse intervallene fr jeg ha strekke meg etter tenker jeg ;-) Jeg trener kun hjemme, s bruker de mulighetene jeg har! :-)

Kan du ikke ha konkurranse om vinne 2XU tights? :) hadde vrt kjempe gy!!

Elsker mat-tipsene dine her p bloggen! De er s varierte og finner sykt ofte noe jeg ikke har tenkt p eller sett fr, s tusen takk for alt! Og jeg er med p challengen, gleder meg hehe!

Alts.. Tror ikke det er spesielt bra, med tanke p kommisjonen, kjre 4 4x4 p en uke? Du burde vel egentlig variere litt, ha litt forskjellige intervaller, ihvertfall ikke intervaller 2 ganger etterhverandre og ha litt langkjring osv.. Menmen...

Anonym: kjrer litt forskjellig hver gang ;) denne gangen ble det snn og det kommer nok til bli tft!

Tommel opp for utfordringen!! :-) Jeg er med!! Og husk dere som er skeptiske, at for noen er det nok g i motbakke for komme nok opp i puls. Alt kommer an p formen ;-) Og fire ganger p ei uke gr fint s lenge det ikke det er uke etter uke. Faktisk kan det booste formen skikkelig. Og man kan variere 4x4 ogs, feks ulike kombinasjoner av stigning og fart. Ute eller p mlle. Terreng eller lpebane osv.

St p Nora!! Du er et utrolig bra forbilde :-) Og en ting til med bloggen din er at du skriver s innmari bra norsk. En skal lete nye om en finner skrivefeil og det bidrar til et enda bedre inntrykk nr det gjelder kvaliteten p bloggen.

Lykke til videre med studier! :-)

Oja, oki!:-) Har ikke lest bloggen din s lenge, hehe...

Hei! Hvet du hvilken dato sommerfesten er? Er ikke den i slutten av mai, begynnelsen av juni..

kult! ;-) hva har du p stigning og hastighet p intervallene?

hper ikke alt for mange kaster seg ukritisk med her alts, for fire 4x4-kter i uka er alt for bardt med mindre en virkelig er i toppform. i alle fall hvis en utfrer intervallkta 4x4 slik den skal utfres, for d innbrer HY puls, og er en treningsmetode som krever restitusjson

jernhelse: man m vre relativt godt trent ja :) og selv da er det en heftig utfordring! Men det ser ut som mange er med og det synes jeg er kjempegy :))

Hei! N spr jeg helt sikkert et dumt sprsml, men det for bare vre.

Da du sier 4x4? hva mener du egentlig da? Nr spurter du og nr gr du?

hvis du skjnner hva jeg mener!!

hadde satt veldig pris p svar :)

Lykke til:) nr kommer hunden?

Jeg er med! Er det innafor utfre ei eller flere av ktene p spinning? :)

Er med :)

Er ikke p instagram, men da er de fire ktene gjennomfrt! :) Hadde aldri gjort det om du ikke hadde lagt ut denne utfordringen! :) :)

Lin: s herlig! helt rlig hadde ikke jeg heller det om det ikke var for alle de som ble med :) hurra for oss!!

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat