Kilometerchallenge

Det er ikke for sent å nå sommerformen enda, det kreves bare litt ekstra jobbing. En kombinasjon av trening og kosthold er det som må til for å skape resultater, og jeg tenkte å booste treningsmotivasjonen litt! Både for min egen del og for alle dere, så jeg kjører i gang en ny cardiochallenge! Sist gang jeg kjørte på antall kilometer var det 42 kilometer, denne gangen har jeg økt det til 50 (!) . Challengen starter i morgentidlig og varer ut uka, så det er bare å kjøre på. 50 kilometer høres kanskje mye ut, men det blir bare i overkant av 7 kilometer der dag og det er jo faktisk overkommelig. Løp, gå, jogg eller sprint – så lenge dere kommer i mål. Utnytt det fantastisk fine været vi har nå for tiden og kom dere ut på trening. Jeg og ei venninne gikk tur i bymarka – så fantastisk fint der oppe! Disse bildene er fra i fjor sommer, men snart er nok like varmt og grønt igjen 🙂 

Topp og tights er begge fra Better Bodies (adlinks)

Jeg har utnyttet sommerværet i dag iallefall, og etter iskaffe i går ble det iskald sjokomelk i dag. Sukkerfri Nesquik og melk rett fra kjøleskapet vekker virkelig frem barndomsminner. Så godt en varm vårdag! Resten av denne søndagskvelden skal jeg bare slappe av, lade opp til challengen som starter i morgen. Håper så mange som mulig av dere hiver dere med, ikke lenge til sommeren er her nå 🙂 Gjerne hashtag bildene med #cardiochallenge på instagram, så kan vi alle motivere hverandre til å holde ut hele uka.


Er dere med folkens?!

10 kommentarer
    1. Okeeei jeg skal absolutt prøve å gjennomføre 5mil. Har tidligere vært oppe i 4.7, så legge inn litt ekstra for å klare det så går det bra! 🙂

    2. Har faktisk gå/jogget 48,86km denne uken før jeg skal legge ut på ukas siste joggetur 🙂 kan ikke være dårligere neste uke 👍

    3. Digger bloggen din må jeg bare begynne med 🙂 Du er en stor inspirasjon! Bare lurer på en ting. Hva er det du regner som et sunt kosthold! Hvilkene ting er det du ikke spiser for at kostholdet skal være sunt? Hva spiser du mye av og hva spiser du lite av? 🙂

    4. Oh je. Har også som inspirasjon noe som heter “løper for livet” hvor vi løper for å støtte brystkreft. Verdt å søke opp på Facebook:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg