Tidenes skolehelg

Denne skolehelgen med AFPT har vært så utrolig gøy og ikke minst lærerik som alltid. Det er så gøy å ta en utdanning med fagstoff jeg faktisk er kjempeinteressert i, det gjør det så mye lettere å lese. Det er iallefall ikke noe problem å være på skolen når man kan være utendørs i solskinn, sånn som vi var i dag. Utholdenhet og kondisjon var gårsdagens angenda, og da måtte vi selvfølgelig ut å løpe litt selv også! Vi løp forskjellige intervaller, målte puls og kote oss ute i sola. Da kan man virkelig ikke klage på studentlivet. Jeg trives virkelig utrolig godt med å studere hos Akademiet for Personlig Trening, ingen tvil om at jeg tok rett valg. Helt rart å tenke på at vi er ferdige alt om to måneder, det har gått så utrolig fort! Så jeg må bare fortsette lesinga, helt greit å ligge ute med en iskaffe i sola mens jeg pugger.

Caps fra Kari Traa / bok av Martin Norum (adlinks) og iskaffen plukka jeg opp på Meny!

Viktig å ha det gøy med gode klassekamerater i pausen 🙂

Etter skolen klarte jeg å klemme inn både ei styrkeøkt og en langtur på i bymarka med ei god venninne. Blikkstille vann, varm temperatur og skravling til den store gullmedaljen gjorde at et par timer fløy avgårde. Fantastisk måte å tilbringe lørdagskvelden på synes jeg, i allefall når man kommer hjem til en supergod middag. Laks, eggerøre, poteter, hvitløksrømme og flatbrød slår liksom aldri feil. Så godt og så enkelt!


Nå har jeg pakket skolebagen og er klar for en ny dag med AFPT! Kommer tilbake i kveld med en ny cardiochallenge – det er det på tide med nå synes jeg 🙂 Ønsker dere en knallbra søndag enn så lenge!

7 kommentarer
    1. Hei får du studiepoeng ved å ta pt-utdanningen gjennom AFPT?
      Jeg snuser litt på pt-studier. Blir anbefalt av ei venninne å ta det på NIAK. Hun er veldig fornøyd der. Og studiet gir 30 studiepoeng.
      Kjempefin blogg du har 🙂

    2. Heii:-) er det mulig å legge ut cardiochallenge i god tid? Så blir det litt enklere å planlegge før man setter i gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg