Påskestemning

Selv uten skiturer føler jeg at kakao hører med til påsken. Det skal virkelig ikke mye til for å lage en sunnere versjon, som jeg gjorde til dagens frokost. 1 liter ekstra lett, 4 ss sukrin og 5 ss kakaopulver kokes opp og plutselig har du en mye sukkerfri og god kakao. Sammen med knekkebrød og speltlomper ble dette en absolutt godkjent start på dagen. Lange frokoster er så herlig når man har ferie, men kakao kan jo absolutt nytes som kveldskos også hvis du har ingrediensene klare 🙂

Formen har heldigvis blitt mye bedre, og jeg dro ut til Frøya for å være med familien i påsken i stedet for å ligge syk hjemme alene. Famile, kvikklunsj, sol, kortspill og påskeegg fikk meg virkelig i påskestemning! Selv om det ikke ble den påskehelgen jeg hadde forestilt meg i København ble den veldig fin likevel. Det er ingenting som å få litt kjærlighet og pleie fra familien når man føler seg i dårlig form. Sjølufta tror jeg virkelig hjelper på også, den er så god! Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, og spise opp resten av påskegodteriet. Egentlig har jeg nok spist nok godis for et helt år i påsken, men det er jo viktig å nyte den siste kvelden. I morgen er det back on track!


Ullundertøy fra Kari Traa. Genser og bukse fra sponsor X-life.

Bare avslapping den siste påskekvelden her for denne jentea som dere skjønner, i morgen venter nemlig årets største dag for min del! Viktig å være uthvilt 🙂 Håper dere nyter det siste av påsken også, og har fått ladet alle batteri til hverdagen kommer!

6 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg har et spørsmål om treningstights å da tenkte jeg på å spørre deg 🙂
      Jeg er ute etter en treningstights som ikke er for tykk å alt for stram (som kompresjon) vil ha en litt tynnere som man er “fri” i, men ikke gjennomsiktig.
      jeg har sett på Better bodies Logo tights å Casall sculpture, har du prøvd disse? Eller har du kanskje noen andre forslag?
      Mvh Kristin :))

    2. Kristin: Nå er ikke jeg noen ekspert, men tror kari traa sine skal være ganske bra. Selv har jeg nike legend 2.0, og synest at den er KJEMPEDEILIG. Har så og si flyttet inn i den

    3. Kristin Nesset: jeg har ikke prøvd casall eller logo tighths, men jeg elsker better bodies athlete tights! Ikke gjennomsiktige men sitter veldig godt. De er lave i livet, men jeg liker det godt, så jeg synes ikke det er noe minus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg