Halvmaraton = check!

Jeg er så glad! Jeg løp inn på 1:56:16 – en tid jeg er skikkelig fornøyd med. Om jeg skal si det selv er jeg faktisk ganske stolt av gjennomføringa mi! Hvis noen hadde fortalt meg i januar at jeg skulle løpe at halvmaraton på under to timer hadde jeg aldri trodd på det. Jeg har jo aldri vært noen løpejente, det har alltid vært styrketrening som har vært greia. Det er det selvfølgelig enda, men det er så gøy å prøve ut nye ting også! Dagen i dag ga iallefall enorm mestringsfølelse for min del, og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal utfordre meg selv med neste gang. Nye mål og mye trening venter!


Svett, våt og glad etter livets lengste løpetur ute i regnet 🙂

Før jeg avslører de nye målene og trene mot det skal jeg nyte denne følelsen bare slappe av resten av kvelden. Jeg fikk fine premier da jeg kom i mål, med både laks og medalje. Men den aller fineste premien fikk jeg fra mammaen min. Hun hadde nemlig gjort klart et påskeegg med alle favorittene mine! Er det en dag jeg har fortjent et stort påskeegg så er det virkelig i dag, så nå skal jeg kose meg ihjel resten av kvelden. Sveve på en liten sky av mestringsfølelse og sukkerkick 🙂



Som dere skjønner skal jeg ha en super lørdagskveld – og det håper jeg alle dere har også!

22 kommentarer
    1. Gratulerer så mye, du er en så inspirerende person. Det er mye motivasjon å hente ved å lese bloggen din:) God påske! 😊

    2. Gratulerer så mye! Jeg løp halvmaraton idag, og løp på akkurat samme tid som deg bare minus 1 minutt, altså 1:55:16, det var litt morsomt og tilfeldig 🙂 Du er en stor inspirasjon og jeg tenkte på deg underveis! ha en herlig helg og påskeferie 🙂

    3. Gratulerer, du naila det virkelig!;) Ligger med en liten drøm om å melde meg på et halvt sjæl, har kun vært med på et par 10k tidligere. Tror du at du kanskje kunne skrive litt om hvordan du bygde deg opp fysisk og psykisk, ikke nødvendigvis dag-for-dag,økt-for-økt, men litt om om hvodan du trente og din opplevelse av halv maraton? Hadde vært interessant å lese!:)

    4. Gratulerer, du har all grunn til å være fornøyd.
      Og påskeegget ditt er jo som å se mitt eget, håper min mamma også har et til meg når jeg kommer hjem om noen dager 😀

    5. Åå..du er så flink altså!!☺️ men jeg lurer på en ting..du har jo “aldri” vært en løpejente som du selv
      Sier, hvordan klarer du å løpe alt det dær.så mange kilometer uten pause? Jeg prøver å forberede kondisen min..men klarer ikke å løpe 1 mil i strekk liksom..må gå noen steder..har di noen tips til å klare å løpe sammenhengende så lenge og langt?😊😊du er en stor inspirasjon!’

    6. Wow, seriøst bra levert! Utrolig kult at du setter deg mål, jobber standhaftig mot det for så å gjennomføre på en så rå måte! Håper du klapper deg selv ordentlig på skulderen! En så strukturert tilnærming vil du ha bruk for på mange av livets arenaer, ta det med deg.
      Men nå er jeg nysgjerrig – hva er neste utfordring du jobber mot? Gleder meg til å høre!!
      Klem fra nysgjerrigper 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg